Строки оформлення і оскарження результатів податкової перевірки
Акценти статті: строки оформлення результатів податкової перевірки, а також строки для оскарження.
Кожний платник податків знає, що у принципі в нього є право оскаржити результати податкової перевірки. Тільки ось на практиці в найвідповідальніший момент буває складно швидко зорієнтуватися у строках, які передбачені для оформлення результатів податкової перевірки і захисту своїх інтересів. Тим більше, що в ПК ці строки «розташовані» досить розрізнено, а із цього року деякі строки були змінені законодавцем.
Щоб полегшити вам завдання з оскарження результатів перевірки, ми підготували довідкову таблицю з посиланнями на нормативні документи. З її допомогою ви зможете швидко визначити, у який строк і що вам потрібно або можна зробити.
Строки оформлення результатів виїзної документальної податкової перевірки і
строки для оскарження цих результатів
№ п/п |
Дія |
Строки виконання |
Підстава |
1 |
2 |
3 |
4 |
1 |
Складання акта перевірки. Акт документальної виїзної перевірки (планової та позапланової) складається у двох примірниках, підписується посадовими особами органу ДФС |
5 робочих днів (далі – р. д.), що настають за днем закінчення строку, відведеного для перевірки; 10 р. д. – для платників податків, які мають філії та/або перебувають на консолідованій сплаті податків |
|
2 |
Подання заперечень до акта перевірки. У разі незгоди платника податків або його представників із висновками перевірки або фактами і даними, викладеними в акті перевірки, вони мають право подавати свої заперечення та/або додаткові документи в порядку, визначеному п. 44.7 ПК, до органу ДФС, який проводив перевірку |
10 р. д., що настають за днем отримання акта |
|
3 |
Розгляд заперечень. Орган ДФС розглядає заперечення та/або додаткові документи і направляє платникові податків відповідь у порядку, визначеному ст. 58 ПК для направлення (вручення) податкових повідомлень-рішень (далі – ППР) |
7 р. д., що настають за днем отримання заперечень |
|
4 |
Прийняття ППР. ППР приймається керівником органу ДФС (його заступником) |
15 р. д., що настають за днем вручення платникові податків (його представникові) акта перевірки. |
П. 86.8 ПК; |
3 р. д., що настають за днем розгляду заперечень та/або додаткових документів і надання письмової відповіді платникові податків за результатами цього розгляду (якщо подавалися заперечення) |
|||
5 |
Адміністративне оскарження ППР. Платник податків має право подати скаргу до органу ДФС вищого рівня |
10 календарних днів (далі – к. д.) |
П. 56.3 ПК; |
6 |
Розгляд адміністративної скарги. Орган ДФС розглядає скаргу і надає платникові податків відповідь (направляє поштою з повідомленням або вручає під підпис) |
20 к. д. з моменту отримання скарги*. Строк може бути продовжений органом ДФС, але не більше ніж до 60 к. д. |
|
7 |
Судове оскарження ППР. Платник податків має право оскаржити ППР в адміністративному суді (причому незалежно від того, скористався він своїм правом на адміністративне оскарження чи ні) |
1 095 днів із моменту вручення ППР |
|
* Якщо скарга не розглянута в установлені ПК строки, то вона вважається повністю задоволеною на користь платника податків із дня, що настає за останнім днем зазначених строків. |
Коментарі до матеріалу