Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Строки оформлення і оскарження результатів податкової перевірки

07.03.2019 4345 0 2


Акценти статті: строки оформлення результатів податкової перевірки, а також строки для оскарження.


Кожний платник податків знає, що у принципі в нього є право оскаржити результати податкової перевірки. Тільки ось на практиці в найвідповідальніший момент буває складно швидко зорієн­туватися у строках, які передбачені для оформлення результатів податкової перевірки і захисту своїх інтересів. Тим більше, що в ПК ці строки «розташовані» досить розрізнено, а із цього року деякі строки були змінені законодавцем.

Щоб полегшити вам завдання з оскарження результатів перевірки, ми підготували довідкову таб­лицю з посиланнями на нормативні документи. З її допомогою ви зможете швидко визначити, у який строк і що вам потрібно або можна зробити.

Строки оформлення результатів виїзної документальної податкової перевірки і
строки для оскарження цих результатів

№ п/п

Дія

Строки виконання

Підстава

1

2

3

4

1

Складання акта перевірки.

Акт документальної виїзної перевірки (планової та позапланової) складається у двох примірниках, підписується посадовими особами органу ДФС

5 робочих днів (далі – р. д.), що настають за днем закінчення строку, відведеного для перевірки;

10 р. д. – для платників податків, які мають філії та/або перебувають на консолідованій сплаті податків

П. 86.3 ПК

2

Подання заперечень до акта перевірки.

У разі незгоди платника податків або його представників із висновками перевірки або фактами і даними, викладеними в акті перевірки, вони мають право подавати свої заперечення та/або додаткові документи в порядку, визначеному п. 44.7 ПК, до органу ДФС, який проводив перевірку

10 р. д., що настають за днем отримання акта

П. 86.7 ПК

3

Розгляд заперечень.

Орган ДФС розглядає заперечення та/або додаткові документи і направляє платникові податків відповідь у порядку, визначеному ст. 58 ПК для направлення (вручення) податкових повідомлень-рішень (далі – ППР)

7 р. д., що настають за днем отримання заперечень

4

Прийняття ППР.

ППР приймається керівником органу ДФС (його заступником)

15 р. д., що настають за днем вручення платникові податків (його представникові) акта перевірки.

П. 86.8 ПК;
Порядок, затверджений наказом Мінфіну від 28.12.15 р. № 1204

3 р. д., що настають за днем розгляду заперечень та/або додаткових документів і надання письмової відповіді платникові податків за результатами цього розгляду (якщо подавалися заперечення)

5

Адміністративне оскарження ППР.

Платник податків має право подати скаргу до органу ДФС вищого рівня

10 календарних днів (далі – к. д.)
з моменту отримання ППР або іншого оскаржуваного рішення органу ДФС

П. 56.3 ПК;
Порядок, затверджений наказом Мінфіну від 21.10.15 р. № 916

6

Розгляд адміністративної скарги.

Орган ДФС розглядає скаргу і надає платникові податків відповідь (направляє поштою з повідомленням або вручає під підпис)

20 к. д. з моменту отримання скарги*.

Строк може бути продовжений органом ДФС, але не більше ніж до 60 к. д.

П. 56.8, 56.9 ПК

7

Судове оскарження ППР.

Платник податків має право оскаржити ППР в адміністративному суді (причому незалежно від того, скористався він своїм правом на адміністративне оскарження чи ні)

1 095 днів із моменту вручення ППР

Ст. 122 КАС;
ст. 56, 102 ПК

* Якщо скарга не розглянута в установлені ПК строки, то вона вважається повністю задоволеною на користь платника податків із дня, що настає за останнім днем зазначених строків.

Коментарі до матеріалу

Оформити передплату на розділ «Комерція»

Найповніша бібліотека безпечних рішень з бухобліку, податків та права

4428 грн. / рік

Купити

Кращі матеріали