Із закінченням документальної перевірки увага бухгалтера переключається на її наслідки. Адже, як правило, податківці просто так не йдуть, зазвичай результатом перевірки є акт із донарахуванням податків і застосуванням фінансових санкцій. Погоджуватися із сумами донарахувань або розпочати процедуру оскарження результатів перевірки – вирішувати керівництву підприємства. А бухгалтерові в будь-якому разі потрібно відобразити таке рішення в бухобліку та звітності. При цьому порядок відображення помилок, виявлених у ході документальної податкової перевірки, залежить від періоду їх виникнення (поточний чи минулі роки), впливу на фінрезультат до оподаткування та форми звітності.
У консультації розглянемо, як і в якому звітному періоді відобразити в обліку та податковій звітності: