Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Відображаємо результати перевірки в обліку

Із закінченням документальної перевірки увага бухгалтера переключається на її наслідки. Адже, як правило, податківці просто так не йдуть, зазвичай результатом перевірки є акт із донарахуванням податків і застосуванням фінансових санкцій. Погоджуватися із сумами донарахувань або розпочати процедуру оскарження результатів перевірки – вирішувати керівництву підприємства. А бухгалтерові в будь-якому разі потрібно відобразити таке рішення в бухобліку та звітності. При цьому порядок відображення помилок, виявлених у ході документальної податкової перевірки, залежить від періоду їх виникнення (поточний чи минулі роки), впливу на фінрезультат до оподаткування та форми звітності.

У консультації розглянемо, як і в якому звітному періоді відобразити в обліку та податковій звітності:

  • витрати на судове оскарження;
  • суми штрафів і пені;
  • суми донарахованих за підсумками перевірки податку на прибуток, ПДВ, ПДФО, військового збору (далі – ВЗ) та ЄСВ.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
Готові рішення
і приклади
Миттєва активація
доступу
Можливість задати
питання експерту
Щоденні
оновлення
Доступ до ексклюзивних
матеріалів
Відкритий архів
матеріалів c 2015 року
Зміст
Популярне
05.04.2025
Продовження строку корисного використання повністю замортизованих основних засобів
Ситуація із практики: строк, визначений під час первинного визнання об’єкта основних засобів (далі – ОЗ), уже закінчився, а актив продовжує використовуватися. НП(С)БУ 7 передбачено, що строк корисного використання (експлуатації) об’єкта ОЗ переглядається в разі зміни очікуван...
11.03.2025
Наказ про встановлення норм витрати палива
Якщо ваше підприємство вирішило вдатися до нормування витрат пального або розмірковує, чи доцільно це робити, постараємося спростити для вас це завдання, навівши в статті: зразок наказу про встановлення норм витрати палива; дві причини, чому на підприємстві необхідний такий наказ. Якщо ваше під...
10.03.2025
Списання ПММ: оформлення документів та облік
Для того щоб забезпечити грамотний облік списання пально-мастильних матеріалів (далі – ПММ), бухгалтер повинен мати первинні документи, які фіксують транспортну роботу (пробіг) та фактичні витрати ПММ. Типові форми цих документів законодавчо не затверджено, тож їх можна розробити самостійно. Н...
Нове
21.02.2025
За який період може бути проведено планову податкову перевірку з огляду на призупинення строків давності?
На сьогодні багато платників податків отримують повідомлення про проведення у них планових податкових перевірок. Дивуватися тут нема чому, оскільки з 01.01.2025 органи ДПС призначають планові перевірки за загальними правилами, установленими Податковим кодексом (далі – ПК). Нагадаємо, що вже не...
07.01.2025
Перевірки-2025: коли діє мораторій?
Під час воєнного стану щодо багатьох перевірок діє мораторій. Правила мораторію постійно змінюються через унесення змін до нормативних документів. Тому в 2025 році заборону на багато видів перевірок уже скасовано. У консультації ми розглянемо щодо яких перевірок діє мораторій станом на 01.01.2025 о...
24.12.2024
Податкові перевірки: порядок проведення в умовах воєнного стану
На період воєнного стану на багато перевірок запроваджено мораторій. На податкові перевірки його було встановлено нормами Податкового кодексу (далі – ПК). Правила дії мораторію постійно змінювалися, і сьогодні він стосується лише невеликого кола суб’єктів господарювання. У статті розпові...
Кращі матеріали