За результатами камеральної перевірки підприємству незаконно донараховано податкові зобов'язання з ПДВ. Підприємство хоче оскаржити податкове повідомлення-рішення (далі – ППР) в адміністративному порядку. Як правильно обчислюється строк для оскарження, якщо скарга подаватиметься поштою? У який момент скарга вважатиметься поданою: на дату поштового відправлення чи на дату її отримання органом ДФС?
Камеральна перевірка – це самостійний вид податкового контролю. Від інших податкових перевірок відрізняється тим, що проводиться (ст. 75, 76 Податкового кодексу, далі – ПК):
За результатами камеральної перевірки платникові направляється ППР. Якщо платник податків не згоден з висновками, зазначеними в ППР, він може подати скаргу до контролюючого органу вищого рівня протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання ППР (п. 56.3 ПК).