Як обчислюється строк для адміністративного оскарження податкового повідомлення-рішення?
14.06.2017 343 0 1
За результатами камеральної перевірки підприємству незаконно донараховано податкові зобов'язання з ПДВ. Підприємство хоче оскаржити податкове повідомлення-рішення (далі – ППР) в адміністративному порядку. Як правильно обчислюється строк для оскарження, якщо скарга подаватиметься поштою? У який момент скарга вважатиметься поданою: на дату поштового відправлення чи на дату її отримання органом ДФС?
Камеральна перевірка – це самостійний вид податкового контролю. Від інших податкових перевірок відрізняється тим, що проводиться (ст. 75, 76 Податкового кодексу, далі – ПК):
- у приміщенні контролюючого органу;
- виключно на підставі даних, зазначених у податкових деклараціях (розрахунках) платника податків, і даних системи електронного адміністрування ПДВ;
- без згоди платника податків на її проведення;
- без будь-якого спеціального рішення керівника або направлення на її проведення.
За результатами камеральної перевірки платникові направляється ППР. Якщо платник податків не згоден з висновками, зазначеними в ППР, він може подати скаргу до контролюючого органу вищого рівня протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання ППР (п. 56.3 ПК).
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року