Різниці, що виникають при роботі з неприбутковими організаціями
23.02.2018 1362 0 1
Різниці для всіх платників податків
Різниці для платників податків, які працюють із неприбутковими організаціями, установлені розд. III Податкового кодексу (далі – ПК). Тому коригувати фінрезультат «неприбуткових» різниць зобов'язані платники податку на прибуток, що застосовують всі різниці, передбачені ПК, якщо у звітному періоді ці платники:
- або безплатно передали майно чи перерахували гроші неприбутковим організаціям, унесеним до Реєстру неприбуткових установ та організацій (далі – Реєстр);
- або зробили придбання у неприбуткової організації, унесеної до Реєстру (за винятком бюджетних установ і неприбуткової організації – об'єднання страховиків, якщо участь страховика в такому об'єднанні є умовою провадження діяльності такого страховика відповідно до закону).
Будьте уважні! Примірний перелік неприбуткових організацій наведено у пп. 133.4.6 ПК. Але головним документом для контрагента неприбуткової організації є рішення про її внесення до Реєстру, видане такій організації контролюючим органом. При цьому на сайті ДФС платник за кодом ЄДРПОУ може перевірити, унесена організація-контрагент до Реєстру чи ні.
Як бачите, ПК передбачено два види «неприбуткових» різниць. Одні різниці виникають за придбаннями, а інші – за безплатніми передачами і грошовими перерахуваннями. Розглянемо їх докладніше.
Згідно з пп. 140.5.9 ПК платник повинен збільшити фінрезультат звітного періоду на суму коштів або вартість товарів (робіт, послуг), які були перераховані або безоплатно надані (виконані, надані) неприбутковим організаціям, унесеним до Реєстру.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року