Продаж наборів: особливості визначення коду УКТЗЕД
24.10.2017 755 0 1
Акценти цієї статті:
- якими законодавчими нормами слід керуватися для визначення коду УКТЗЕД при продажу товарів у наборі (комплекті);
- як заповнити податкову накладну (далі – ПН) при продажу товарів у наборі (комплекті).
Для класифікації товарів при постачаннях на території України та за кордон резиденти використовують УКТЗЕД – Українську класифікацію товарів зовнішньоекономічної діяльності, тобто товарну номенклатуру Митного тарифу України, затвердженого Законом від 19.09.13 р. № 584-VII.
У свою чергу, Митний тариф містить Основні правила інтерпретації УКТЗЕД (далі – Правила), примітки, додаткові примітки до розділів, груп і товарних підпозицій. Цими Правилами та примітками і треба користуватися постачальникам при класифікації своїх товарів.
Наприклад, вам потрібно визначити код УКТЗЕД для набору товарів, які відносяться до різних товарних позицій. У цьому випадку вам треба застосувати Правила 3. Давайте подивимося, про що сказано в цих правилах.
Правило 3(а). Перевага при визначенні коду УКТЗЕД віддається тій товарній позиції, у якій товар описано більш конкретно в порівнянні з тими позиціями, де наводиться більш загальний опис. Якщо кожна із двох і більше товарних позицій стосується тільки частини матеріалів або речовин, що входять до складу суміші або багатокомпонентного товару, або частини товарів, що надходять у наборі для роздрібної торгівлі, такі товарні позиції вважаються рівнозначними для цього товару. Навіть якщо в одній із них наводиться більш повний або точний опис товару.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Отримайте відповідь на своє питання зараз і забезпечте себе від питань в майбутньому. Підпишіться на електронне видання для бухгалтерів і керівників Uteka
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року