Відвантаження товару – перша подія: як визначити дату оформлення ПН?
Неочевидні помилки з ПДВ: як уникнути наслідків
За загальним правилом при продажу товарів датою нарахування ПДВ, а значить і датою оформлення податкової накладної (далі – ПН), є перша подія: або дата їх відвантаження, або дата зарахування коштів у їх оплату. Іноді виникає запитання, як правильно визначити дату відвантаження. Що потрібно знати, щоб уникнути помилок, та як їх виправити, розглянемо на прикладах.
Приклад 1
Підприємство (місячний платник ПДВ) продає товари по всій Україні, у тому числі на умовах післяплати. Для доставки товарів воно наймає автоперевізника. До договору з покупцем, доставка товарів якому не може бути здійснена в день відправлення (відстань не дозволяє), внесли спеціальне правило переходу права власності на товар.
Сторони передбачили, що право власності переходить і товар оплачується тільки після доставки товару на склад покупця. У зв’язку із цим видаткову накладну оформили датою доставки – 01.06.19 р., перевізні документи – датою відправлення, тобто 31.05.19 р.
Бухгалтер підприємства оформив ПН в на дату переходу права власності та оформлення видаткової накладної – 01.06.19 р.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року