Звіт про управління
Разом із річною фінансовою звітністю великі та середні підприємства зобов’язані подати Звіт про управління (далі – Звіт). Звіт не відноситься до фінансової звітності та складається аж ніяк не бухгалтером, що видно з його назви та змісту. Водночас саме бухгалтер, який завжди стежить за законодавчими нововведеннями, може розповісти керівництву, навіщо та як складається Звіт, кому та коли подається. Як скласти Звіт, розповімо в консультації.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року