Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Звіт про рух фондів

26.08.2019

Управлінський облік: бюджетування, управління дебіторською та кредиторською заборгованістю, прогнозний баланс

Звіт про рух грошових коштів містить чимало інформації для фінансового керівника. Проте для здійснення аналізу результатів діяльності компанії або фінансового планування необхідна його розширена форма – звіт про рух фондів. Таку форму компанія розробляє самостійно з метою ведення саме управлінського обліку. Розглянемо порядок складання такого звіту.

У Звіті про рух грошових коштів наводиться інформація про чистий рух (надходження або видаток) грошових коштів та їх еквівалентів за звітний період – окремо від операційної, інвестиційної або фінансової діяльності.

Але до цього Звіту не включаються операції, які не мали прямого впливу на рух грошових коштів (їх еквівалентів), наприклад негрошові операції (бартер; придбання активів шляхом емісії акцій та ін.).

На відміну від Звіту про рух грошових коштів, Звіт про рух фондів, по-перше, ураховує зміни фінансового стану компанії внаслідок усіх здійснених операцій (у т. ч. негрошових), а по-друге, легко та швидко складається і є зручним для проведення фінансового аналізу.

Рух фондів – це збільшення або зменшення ресурсів компанії, що є джерелом для здійснення інвестицій. Основою для складання звіту про рух фондів є баланс – звіт про стан фондів. У ньому відображено інвестиції компанії (тобто активи) та заборгованість (власний капітал + зобов’язання), яка виникла внаслідок здійснення таких інвестицій. Таким чином, зміни за окремими статтями балансу – це чисті потоки фондів, які є наслідком прийнятих управлінських рішень.

Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
Готові рішення
і приклади
Миттєва активація
доступу
Можливість задати
питання експерту
Щоденні
оновлення
Доступ до ексклюзивних
матеріалів
Відкритий архів
матеріалів c 2015 року
Статті за темою
10.03.2025
Чи подавати до ДПС фінзвітність повторно, якщо в ній виявлено помилку?
Ситуація. Бухгалтер після граничної дати подання звітності знайшла помилку в Балансі за 2024 рік. На фінрезультат помилка не вплинула, тобто об’єкт обкладення податком на прибуток не змінюється. Запитання. Чи подавати правильний Баланс зараз? Які наслідки? Чи треба тоді подавати й уточнюючу ...
Популярне
05.04.2025
Продовження строку корисного використання повністю замортизованих основних засобів
Ситуація із практики: строк, визначений під час первинного визнання об’єкта основних засобів (далі – ОЗ), уже закінчився, а актив продовжує використовуватися. НП(С)БУ 7 передбачено, що строк корисного використання (експлуатації) об’єкта ОЗ переглядається в разі зміни очікуван...
21.02.2025
Додаток 5 декларації з ПДВ: порядок заповнення та виправлення помилок
Додаток 5 до декларації з ПДВ (далі – декларація) заповнюється платниками ПДВ, які зобов’язані розподіляти вхідний ПДВ відповідно до п. 199.1 Податкового кодексу (далі – ПК) (заповнюють таблиці 1 і 2) та платниками, що застосовують касовий метод обліку ПДВ (заповнюють таблицю 3). ...
11.03.2025
Наказ про встановлення норм витрати палива
Якщо ваше підприємство вирішило вдатися до нормування витрат пального або розмірковує, чи доцільно це робити, постараємося спростити для вас це завдання, навівши в статті: зразок наказу про встановлення норм витрати палива; дві причини, чому на підприємстві необхідний такий наказ. Якщо ваше під...
Нове
19.05.2025
Імпорт товарів та основних засобів: особливості сплати ПДВ і відображення права на податковий кредит
Вперше імпортуєте товари або обладнання? Дізнайтеся, коли та як сплачувати ПДВ, коли відобразити податковий кредит тощо. Перед підприємствами, які вперше збираються імпортувати товари або основні засоби, постає безліч запитань, а саме: коли та як сплачувати ПДВ, коли можна відобразити податковий кре...
12.05.2025
Як створити паперову копію електронного документа
У статті розповімо в яких випадках створення паперових копій електронних документів є обов’язковим, як засвідчувати такі копії, як описати процедуру їх створення у відповідному локальному положенні. Електронні документи – це зручно, екологічно, економно. Тому все більше суб’єктів г...
12.05.2025
Безплатні передачі ЗСУ та іншим неприбутковим організаціям: як визначити суму податкової різниці та суму пільги?
Зі статті ви дізнаєтеся, як платнику податку на прибуток розрахувати та відобразити у декларації суму податкової різниці та суму пільги, якщо в одному звітному періоді ним здійснювалися безплатні передачі коштів або майна як звичайним неприбутковим організаціям, так і ЗСУ. Багато платників податку н...
Кращі матеріали