Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Особливості реєстрації в «неприбутковому» Реєстрі

Як неприбутковим організаціям перейти зі старого Реєстру до нового?

Неприбуткові організації, що внесені до старого Реєстру на дату набуття чинності Закону від 17.07.15 р. № 652-VIII (з 13.08.15 р.) і відповідають вимогам п. 133.4 ПК, включаються до нового Реєстру контролюючим органом (п. 34 підрозд. 4 розд. XX ПК).

Для остаточного «закріплення» неприбуткових організацій у новому Реєстрі передбачено перехідний період: усім неприбутковим організаціям установлено строк до 01.07.17 р., а релігійним – до 01.01.18 р.

Такий період необхідний для приведення статутних документів у відповідність із вимогами ПК. Якщо неприбуткова організація в передбачені законодавством строки не приведе в порядок свої статутні документи і не надасть їх копії контролюючому органу, вона виключається з неприбуткового Реєстру (п. 35 підрозд. 4 розд. XX ПК). Після такого виключення організація перестає відповідати умовам визнання її неплатником податку на прибуток, тобто потрапляє до числа платників цього податку.

Детально питання переведення неприбуткових організацій до нового Реєстру розглядаються в листі ДФС від 25.08.16 р. № 28602/7/99-99-15-02-01-17 (далі – Лист № 28602). Як випливає із цього листа, неприбуткові організації, чиї установчі документи не оприлюднено на порталі електронних сервісів відповідно до Закону від 15.05.03 р. № 755-IV (далі – Закон № 755), за запитом ДФС подають до контролюючого органу копії установчих документів.

Порядок ведення нового Реєстру, затверджений постановою КМУ від 13.07.16 р. № 440 (далі – Порядок № 440), набув чинності 16.07.16 р. У ньому також сказано, як повинні діяти контролюючі органи та неприбуткові організації в перехідний період, щоб організація була включена до нового Реєстру.

Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
Готові рішення
і приклади
Миттєва активація
доступу
Можливість задати
питання експерту
Щоденні
оновлення
Доступ до ексклюзивних
матеріалів
Відкритий архів
матеріалів c 2015 року
Статті за темою
30.04.2025
Подання звітності з рентної плати за воду власниками та користувачами свердловин
Суб’єкти господарювання, які мають у власності чи користуванні свердловини для видобутку води, зобов’язані звітувати та сплачувати рентну плату за спеціальне використання води (далі – рентна плата). Звітність із рентної плати подається щокварталу протягом 40 календарних днів після ...
30.04.2025
Як власникам і користувачам свердловин подати декларацію із рентної плати за надра
Деякі підприємства мають у власності або орендують свердловини з метою видобутку підземних вод, які можуть використовуватися як для забезпечення санітарно-гігієнічних потреб підприємства, так і для обслуговування його виробничих процесів (поливу сільгоспкультур, напоювання худоби тощо), і навіть для...
28.04.2025
Як подати і заповнити декларацію з податку на нерухомість у разі придбання/продажу нерухомості
Як відомо, декларація з податку на нерухомість подається на поточний рік. Тому в разі, якщо потім протягом року підприємство набуває або втрачає право власності на об’єкт нерухомості, виникає потреба в поданні уточнюючої декларації. У цій статті ми розповімо про строки подання та порядок запов...
Популярне
05.04.2025
Продовження строку корисного використання повністю замортизованих основних засобів
Ситуація із практики: строк, визначений під час первинного визнання об’єкта основних засобів (далі – ОЗ), уже закінчився, а актив продовжує використовуватися. НП(С)БУ 7 передбачено, що строк корисного використання (експлуатації) об’єкта ОЗ переглядається в разі зміни очікуван...
21.02.2025
Додаток 5 декларації з ПДВ: порядок заповнення та виправлення помилок
Додаток 5 до декларації з ПДВ (далі – декларація) заповнюється платниками ПДВ, які зобов’язані розподіляти вхідний ПДВ відповідно до п. 199.1 Податкового кодексу (далі – ПК) (заповнюють таблиці 1 і 2) та платниками, що застосовують касовий метод обліку ПДВ (заповнюють таблицю 3). ...
11.03.2025
Наказ про встановлення норм витрати палива
Якщо ваше підприємство вирішило вдатися до нормування витрат пального або розмірковує, чи доцільно це робити, постараємося спростити для вас це завдання, навівши в статті: зразок наказу про встановлення норм витрати палива; дві причини, чому на підприємстві необхідний такий наказ. Якщо ваше під...
Нове
12.05.2025
Як створити паперову копію електронного документа
У статті розповімо в яких випадках створення паперових копій електронних документів є обов’язковим, як засвідчувати такі копії, як описати процедуру їх створення у відповідному локальному положенні. Електронні документи – це зручно, екологічно, економно. Тому все більше суб’єктів г...
12.05.2025
Безплатні передачі ЗСУ та іншим неприбутковим організаціям: як визначити суму податкової різниці та суму пільги?
Зі статті ви дізнаєтеся, як платнику податку на прибуток розрахувати та відобразити у декларації суму податкової різниці та суму пільги, якщо в одному звітному періоді ним здійснювалися безплатні передачі коштів або майна як звичайним неприбутковим організаціям, так і ЗСУ. Багато платників податку н...
12.05.2025
Помилки у додатку ПП до декларації або його неподання: що загрожує платнику податку на прибуток?
У статті розглянемо, як діяти платнику податку на прибуток, якщо у додатку ПП до декларації було виявлено помилку або додаток взагалі не подали. Бухгалтер підприємства при самоперевірці виявила помилки, пов'язані з відображенням у декларації з податку на прибуток (далі – декларація) суми подат...
Кращі матеріали