Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Особливості реєстрації в «неприбутковому» Реєстрі

Як неприбутковим організаціям перейти зі старого Реєстру до нового?

Неприбуткові організації, що внесені до старого Реєстру на дату набуття чинності Закону від 17.07.15 р. № 652-VIII (з 13.08.15 р.) і відповідають вимогам п. 133.4 ПК, включаються до нового Реєстру контролюючим органом (п. 34 підрозд. 4 розд. XX ПК).

Для остаточного «закріплення» неприбуткових організацій у новому Реєстрі передбачено перехідний період: усім неприбутковим організаціям установлено строк до 01.07.17 р., а релігійним – до 01.01.18 р.

Такий період необхідний для приведення статутних документів у відповідність із вимогами ПК. Якщо неприбуткова організація в передбачені законодавством строки не приведе в порядок свої статутні документи і не надасть їх копії контролюючому органу, вона виключається з неприбуткового Реєстру (п. 35 підрозд. 4 розд. XX ПК). Після такого виключення організація перестає відповідати умовам визнання її неплатником податку на прибуток, тобто потрапляє до числа платників цього податку.

Детально питання переведення неприбуткових організацій до нового Реєстру розглядаються в листі ДФС від 25.08.16 р. № 28602/7/99-99-15-02-01-17 (далі – Лист № 28602). Як випливає із цього листа, неприбуткові організації, чиї установчі документи не оприлюднено на порталі електронних сервісів відповідно до Закону від 15.05.03 р. № 755-IV (далі – Закон № 755), за запитом ДФС подають до контролюючого органу копії установчих документів.

Порядок ведення нового Реєстру, затверджений постановою КМУ від 13.07.16 р. № 440 (далі – Порядок № 440), набув чинності 16.07.16 р. У ньому також сказано, як повинні діяти контролюючі органи та неприбуткові організації в перехідний період, щоб організація була включена до нового Реєстру.

Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
Готові рішення
і приклади
Миттєва активація
доступу
Можливість задати
питання експерту
Щоденні
оновлення
Доступ до ексклюзивних
матеріалів
Відкритий архів
матеріалів c 2015 року
Статті за темою
02.06.2025
Подаємо форму № 20-ОПП щодо обладнання для зберігання пального
У статті розповімо, як суб’єкту господарювання подати заяву за формою № 20-ОПП щодо обладнання для зберігання пального. Ліцензія на зберігання пального для власних потреб: як отримати з 01.01.2025 Перед поданням заяви на отримання ліцензії на зберігання пального суб’єкт господарювання (д...
30.04.2025
Подання звітності з рентної плати за воду власниками та користувачами свердловин
Суб’єкти господарювання, які мають у власності чи користуванні свердловини для видобутку води, зобов’язані звітувати та сплачувати рентну плату за спеціальне використання води (далі – рентна плата). Звітність із рентної плати подається щокварталу протягом 40 календарних днів після ...
30.04.2025
Як власникам і користувачам свердловин подати декларацію із рентної плати за надра
Деякі підприємства мають у власності або орендують свердловини з метою видобутку підземних вод, які можуть використовуватися як для забезпечення санітарно-гігієнічних потреб підприємства, так і для обслуговування його виробничих процесів (поливу сільгоспкультур, напоювання худоби тощо), і навіть для...
Популярне
05.04.2025
Продовження строку корисного використання повністю замортизованих основних засобів
Ситуація із практики: строк, визначений під час первинного визнання об’єкта основних засобів (далі – ОЗ), уже закінчився, а актив продовжує використовуватися. НП(С)БУ 7 передбачено, що строк корисного використання (експлуатації) об’єкта ОЗ переглядається в разі зміни очікуван...
23.04.2025
Безплатне отримання ОЗ від резидента
Підприємство може отримати об’єкт основних засобів (далі – ОЗ) як за плату, так і безплатно. В останньому випадку бухгалтерів зазвичай цікавить, як визначити вартість об’єкта, за якою його потрібно оприбуткувати, та яким документом підтвердити таку вартість. У статті розповімо, як ...
31.03.2025
Як уникнути ризиків під час оформлення подорожнього листа
Операція зі списання пально-мастильних матеріалів (далі – ПММ) повинна бути правильно оформлена документально. І здавалося б, що на практиці відпрацьовано вже свої правила, а сумніви в правильності документування все одно виникають. І причини цього – досвід податкових перевірок, нові суд...
Нове
10.06.2025
Як розподіляти вхідний ПДВ у разі здійснення оподатковуваних і неоподатковуваних операцій
Платники ПДВ, які одночасно здійснюють як оподатковувані, так і неоподатковувані операції, повинні розподіляти вхідний ПДВ за товарами/послугами, що використовуються в обох видах операцій, відповідно до ст. 199 Податкового кодексу (далі – ПК). І навіть якщо неоподатковувану операцію було здійс...
10.06.2025
Придбали основний засіб із розширеною гарантією: як відобразити в обліку?
У статті розглянуто, як відобразити в обліку придбання додаткової (розширеної) гарантії на об’єкт основних засобів. Підприємство купило обладнання у дистриб’ютора. Окрім звичайної гарантії виробника, закладеної в ціну обладнання, підприємство окремо придбало у дистриб’ютора додатко...
03.06.2025
Продаж товарів на ринках та ярмарках: як оформлювати податкову накладну
Продаж товарів у разі виїзної торгівлі здійснюється за готівку або із застосуванням електронних платіжних засобів (через такі звані платіжні термінали). При такому способі розрахунків платникам ПДВ дозволяється виписувати одну підсумкову податкову накладну (далі – ПН) на весь обсяг продажу за ...
Кращі матеріали