Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Нова форма звітності неприбутківців: коли подавати і як заповнити

Наказом № 469 оновлено форму Звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації (далі – Звіт). Зокрема, у новій формі Звіту:

  • у полі 2 та 3 заголовних частини тепер зазначаються тільки два звітних періоди – місяць і рік (раніше – чотири). Нагадаємо, річний звітний період установлено для неприбуткових організацій згідно із загальним правилом пп. 133.4.7 Податкового кодексу (далі – ПК). А місячний період застосовується до останньої звітності тієї організації, яка порушила вимоги п. 133.4 ПК і позбулася податкового статусу неприбуткової;
  • уточнено статті доходів і витрат неприбуткової організації. При цьому у складі витрат організацій-порушників окремими рядками показується вартість активів (коштів або майна) і вартість товарів (робіт, послуг), які використані на інші цілі, ніж фінансування витрат на утримання неприбуткової організації та реалізацію цілей і напрямів її діяльності, визначених статутними документами. А для релігійної організації – на цілі, не пов'язані з провадженням неприбуткової (благодійної) діяльності, передбаченої для неї спеціальним законом;
  • у полі «Наявність додатків» передбачена нова клітинка для позначки про наявність у складі Звіту фінансової звітності, яка є його невід'ємною частиною згідно з п. 46.2 ПК;
  • у полі «Наявність поданих до Звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації додатків – форм фінансової звітності» додана клітинка для бюджетних організацій для інформування про подання Звіту про результати фінансової діяльності у складі звітності.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
Готові рішення
і приклади
Миттєва активація
доступу
Можливість задати
питання експерту
Щоденні
оновлення
Доступ до ексклюзивних
матеріалів
Відкритий архів
матеріалів c 2015 року
Статті за темою
26.05.2025
Товари вивозять у режимі експортного забезпечення в декількох періодах: як заповнити декларацію з ПДВ
Як правильно відобразити експорт товарів РЕЗ у декларації з ПДВ, якщо їх вивозять частинами в різні звітні періоди? У статті розглянемо позицію ДПС із цього питання та наведемо приклад заповнення декларації. Режим експортного забезпечення (далі – РЕЗ) при вивезенні за межі України окремих виді...
30.04.2025
Як власникам і користувачам свердловин подати декларацію із рентної плати за надра
Деякі підприємства мають у власності або орендують свердловини з метою видобутку підземних вод, які можуть використовуватися як для забезпечення санітарно-гігієнічних потреб підприємства, так і для обслуговування його виробничих процесів (поливу сільгоспкультур, напоювання худоби тощо), і навіть для...
28.04.2025
Як подати і заповнити декларацію з податку на нерухомість у разі придбання/продажу нерухомості
Як відомо, декларація з податку на нерухомість подається на поточний рік. Тому в разі, якщо потім протягом року підприємство набуває або втрачає право власності на об’єкт нерухомості, виникає потреба в поданні уточнюючої декларації. У цій статті ми розповімо про строки подання та порядок запов...
Популярне
05.04.2025
Продовження строку корисного використання повністю замортизованих основних засобів
Ситуація із практики: строк, визначений під час первинного визнання об’єкта основних засобів (далі – ОЗ), уже закінчився, а актив продовжує використовуватися. НП(С)БУ 7 передбачено, що строк корисного використання (експлуатації) об’єкта ОЗ переглядається в разі зміни очікуван...
11.03.2025
Наказ про встановлення норм витрати палива
Якщо ваше підприємство вирішило вдатися до нормування витрат пального або розмірковує, чи доцільно це робити, постараємося спростити для вас це завдання, навівши в статті: зразок наказу про встановлення норм витрати палива; дві причини, чому на підприємстві необхідний такий наказ. Якщо ваше під...
10.03.2025
Списання ПММ: оформлення документів та облік
Для того щоб забезпечити грамотний облік списання пально-мастильних матеріалів (далі – ПММ), бухгалтер повинен мати первинні документи, які фіксують транспортну роботу (пробіг) та фактичні витрати ПММ. Типові форми цих документів законодавчо не затверджено, тож їх можна розробити самостійно. Н...
Нове
03.06.2025
Продаж товарів на ринках та ярмарках: як оформлювати податкову накладну
Продаж товарів у разі виїзної торгівлі здійснюється за готівку або із застосуванням електронних платіжних засобів (через такі звані платіжні термінали). При такому способі розрахунків платникам ПДВ дозволяється виписувати одну підсумкову податкову накладну (далі – ПН) на весь обсяг продажу за ...
03.06.2025
Часткова ліквідація основних засобів: ПДВ-наслідки
Довелось частково ліквідувати основний засіб під час ремонту? Дізнайтеся із нашої статті, чи потрібно в такому разі нараховувати ПДВ-зобов’язання, що є базою оподаткування та яким має бути документальне оформлення операції. У процесі ремонту об’єкта основних засобів відбулась його частко...
03.06.2025
Облік товарів у виїзній торгівлі
Облік товарів у виїзній торгівлі здійснюється за загальними правилами, передбаченими бухгалтерськими стандартами для роздрібної торгівлі та Податковим кодексом. У статті розглянемо нюанси бухобліку та оподаткування операцій, які здійснюються під час виїзної торгівлі. Виїзна торгівля, тобто реалізаці...
Кращі матеріали