Розповімо, як платнику ПДВ оформити податкову накладну (далі – ПН) у ситуаціях, коли протягом одного дня він отримав декілька передоплат від покупця або відвантажив декілька разів товар.
Згідно з п. 201.7 ПК ПН складається:
Відповідно до п. 44.1 ПК показники податкової звітності платника ПДВ формуються тільки на підставі даних, підтверджених первинними документами (п. 44.1 ПК). Тобто ПН оформляється за даними первинних документів (наприклад, видаткових накладних, актів виконаних робіт, ТТН, виписок банку).
Тобто виходить, що на кожне постачання платник ПДВ повинен складати ПН. Однак на практиці платники вчиняють по-різному. Яка позиція ДФС у цьому питанні – як можна оформляти ПН, а як це робити ризиковано?
СИТУАЦІЯ 1
Протягом одного дня платник ПДВ отримав декілька авансових платежів.