Декілька оплат, декілька постачань: як оформляти ПН
24.04.2018 1011 0 1
Розповімо, як платнику ПДВ оформити податкову накладну (далі – ПН) у ситуаціях, коли протягом одного дня він отримав декілька передоплат від покупця або відвантажив декілька разів товар.
Згідно з п. 201.7 ПК ПН складається:
- на кожну повне або часткове постачання товарів (послуг);
- суму грошей, що надійшли на поточний рахунок платника ПДВ як передоплата.
Відповідно до п. 44.1 ПК показники податкової звітності платника ПДВ формуються тільки на підставі даних, підтверджених первинними документами (п. 44.1 ПК). Тобто ПН оформляється за даними первинних документів (наприклад, видаткових накладних, актів виконаних робіт, ТТН, виписок банку).
Тобто виходить, що на кожне постачання платник ПДВ повинен складати ПН. Однак на практиці платники вчиняють по-різному. Яка позиція ДФС у цьому питанні – як можна оформляти ПН, а як це робити ризиковано?
СИТУАЦІЯ 1
Протягом одного дня платник ПДВ отримав декілька авансових платежів.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року