Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Чи можна для відшкодування витрат на відрядження використовувати роздрукований електронний квиток?

Працівники підприємства, які направляються у відрядження, придбавають квитки на проїзд (залізничним та авіатранспортом) до місця призначення через Інтернет. Після повернення з відрядження вони додають до авансового звіту роздрукований електронний квиток як документ, що підтверджує їхні витрати на проїзд. Чи можна відшкодувати їм витрати на підставі такої роздруківки? Чи має право підприємство включити вартість електронного квитка до складу своїх податкових витрат?

Так, на підставі такого роздрукованого квитка підприємство може відшкодувати працівникам їхні витрати на проїзд і включити вартість квитка до складу податкових витрат. Пояснимо нашу відповідь докладніше.

Нагадаємо, що згідно із пп. 140.1.7 Податкового кодексу (далі – ПК) до складу податкових витрат відносяться витрати на відрядження в межах фактичних сум, у тому числі на проїзд до місця відрядження та назад. Ці витрати мають бути підтверджені документами, які засвідчують їх вартість, – транспортними квитками, у тому числі електронними.

Проте слід ураховувати вимоги нормативних актів до підтвердження витрат на придбання залізничних та авіаквитків, які дещо відрізняються. Розглянемо їх детальніше.

Залізничні квитки. Що говорять нормативні акти про роздрукований на звичайному принтері електронний квиток, а не куплений безпосередньо в касі залізничної станції?

У п. 9 постанови КМУ від 19.03.97 р. № 252 «Про порядок обслуговування громадян залізничним транспортом» сказано, що право на проїзд дає проїзний документ на бланку або в електронному вигляді. Їх форма та зразки затверджуються Мінтрансом.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали