Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Як повернути суму з електронного рахунка при анулюванні ПДВ-реєстрації

Будь-який платник ПДВ рано чи пізно може зіткнутися із проблемою анулювання ПДВ-реєстрації. Причому ця процедура може бути як планованою подією (з ініціативи платника податків), так і досить несподіваною (за рішенням органу ДФС). Після такого анулювання в підприємства можуть залишитися кошти, зайво сплачені ним на електронний рахунок у системі електронного адміністрування (далі – СЕА). У консультації розглянемо, як підприємству повернути переплачені суми податку.

Реєстрація підприємства платником ПДВ діє до дати її анулювання (п. 184.1 ПК). Відповідно до п. 27 Порядку № 569 при анулюванні ПДВ-реєстрації податкові зобов'язання, які підприємство визначає за підсумками декларації за останній звітний період, погашаються за рахунок коштів на рахунку в СЕА. Останнім звітним періодом буде період, який починається із дня, що настає за останнім днем попереднього податкового періоду, і закінчується днем анулювання реєстрації (п. 184.6 ПК).

Якщо на момент розрахунків із бюджетом за результатами останнього звітного періоду на електронному рахунку коштів:

  • недостатньо – платник зобов'язаний перерахувати суму, якої не вистачає, зі свого поточного рахунка на електронний протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем подання податкової декларації з ПДВ (далі – декларація);
  • надлишок – залишок перераховуєтья до бюджету, а електронний рахунок закривається.

Кошти перераховуються до бюджету на підставі реєстру, який ДФС надає Казначейству (п. 2001.8 ПК). Такий реєстр містить: назву платника, його податковий та індивідуальний податковий номери, а також суму податку, що підлягає перерахуванню до бюджету.

Як повернути суми переплат

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали