Як повернути суму з електронного рахунка при анулюванні ПДВ-реєстрації
30.06.2017 855 0 1
Будь-який платник ПДВ рано чи пізно може зіткнутися із проблемою анулювання ПДВ-реєстрації. Причому ця процедура може бути як планованою подією (з ініціативи платника податків), так і досить несподіваною (за рішенням органу ДФС). Після такого анулювання в підприємства можуть залишитися кошти, зайво сплачені ним на електронний рахунок у системі електронного адміністрування (далі – СЕА). У консультації розглянемо, як підприємству повернути переплачені суми податку.
Реєстрація підприємства платником ПДВ діє до дати її анулювання (п. 184.1 ПК). Відповідно до п. 27 Порядку № 569 при анулюванні ПДВ-реєстрації податкові зобов'язання, які підприємство визначає за підсумками декларації за останній звітний період, погашаються за рахунок коштів на рахунку в СЕА. Останнім звітним періодом буде період, який починається із дня, що настає за останнім днем попереднього податкового періоду, і закінчується днем анулювання реєстрації (п. 184.6 ПК).
Якщо на момент розрахунків із бюджетом за результатами останнього звітного періоду на електронному рахунку коштів:
- недостатньо – платник зобов'язаний перерахувати суму, якої не вистачає, зі свого поточного рахунка на електронний протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем подання податкової декларації з ПДВ (далі – декларація);
- надлишок – залишок перераховуєтья до бюджету, а електронний рахунок закривається.
Кошти перераховуються до бюджету на підставі реєстру, який ДФС надає Казначейству (п. 2001.8 ПК). Такий реєстр містить: назву платника, його податковий та індивідуальний податковий номери, а також суму податку, що підлягає перерахуванню до бюджету.
Як повернути суми переплат
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року