У цій консультації розповімо, які нюанси потрібно врахувати неприбутковій організації при виправленні помилок у звітності за минулі періоди.
Нагадаємо, у 2013 році і до 18.03.14 р. для складання звітності та виправлення помилок застосовувалася форма Звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації (далі – Звіт), затверджена Наказом № 56. У період із 18.03.14 р. до 02.08.16 р. застосовувалася форма Звіту, затверджена Наказом № 85. А з 2 серпня 2016 року набув чинності Наказ № 553, яким затверджена чергова нова форма Звіту. Таким чином, із зазначеної дати неприбуткові організації повинні виправляти помилки саме в даній формі, керуючись при цьому нормами ст. 50 ПК (докладніше див. «Загальні правила виправлення помилок у податкових деклараціях»).
У Звіті є окремий блок «Виправлення помилок», який заповнюється при уточненні податкових зобов'язань у випадку самостійного виявлення помилки.
Помилки можна виправити шляхом подання:
Помилки, що допускаються неприбутковими організаціями при заповненні звітності, можна класифікувати за декількома ознаками, наприклад ті, які: