• Швидкий пошук надійних рішень
    і практичної інформації

Uteka

Я шукаю...

Де шукати:

розширений пошук
Отримайте доступ до більше 2 мільйонів готових рішень, публікацій та оглядів
Оформити
передплату

Як уточнити звітність неприбуткової організації

У цій консультації розповімо, які нюанси потрібно врахувати неприбутковій організації при виправленні помилок у звітності за минулі періоди.

Нагадаємо, у 2013 році і до 18.03.14 р. для складання звітності та виправлення помилок застосовувалася форма Звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації (далі – Звіт), затверджена Наказом № 56. У період із 18.03.14 р. до 02.08.16 р. застосовувалася форма Звіту, затверджена Наказом № 85. А з 2 серпня 2016 року набув чинності Наказ № 553, яким затверджена чергова нова форма Звіту. Таким чином, із зазначеної дати неприбуткові організації повинні виправляти помилки саме в даній формі, керуючись при цьому нормами ст. 50 ПК (докладніше див. «Загальні правила виправлення помилок у податкових деклараціях»).

У Звіті є окремий блок «Виправлення помилок», який заповнюється при уточненні податкових зобов'язань у випадку самостійного виявлення помилки.

Помилки можна виправити шляхом подання:

  • уточнюючого розрахунку (далі – УР). При цьому в рядку 1 заголовної частини УР робиться позначка «Уточнюючий», а рядки 2 і 3 заповнюються однаково. При коригуванні показників за 2013–2015 роки відмітка повинна стояти поруч із полем «Роки»;
  • поточного Звіту з додатком ВП.

Помилки, що допускаються неприбутковими організаціями при заповненні звітності, можна класифікувати за декількома ознаками, наприклад ті, які:

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали