Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Як врахувати витрати на оплату відпустки за попередні роки?

Платник податку на прибуток є суб'єктом мікропідприємництва, його дохід за 2016 рік становить менше 20 млн грн. Резерв оплати відпусток на підприємстві не створюється. Працівник підприємства у квітні 2017 року збирається в чергову відпустку за 2013 і 2014 роки. Чи можна для цілей податку на прибуток урахувати у звітному періоді 2017 року витрати на виплату відпусткових за минулі періоди?​

Нагадаємо, що в 2013–2014 роках до податкових витрат включалися суми нарахованої основної та додаткової заробітної плати (п. 142.1 Податкового кодексу, далі – ПК, у редакції до 01.01.15 р.). Оплата відпусток включається до фонду додаткової зарплати (пп. 2.2.12 ч. 2 Інструкції, затвердженої наказом Держкомстату від 13.01.04 р. № 5).

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали