Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як скасувати подані до ДФС відомості про прийнятого працівника?

Підприємство подало в ДФС інформацію про прийняття на роботу працівника, проте він передумав і не вийшов на роботу. Чи потрібно подавати в ДФС скасовуючу форму і як оформити в кадровому обліку цю ситуацію?

Це питання не врегульоване законодавством, але ми радимо повідомити орган ДФС. Для цього слід подати ще раз Повідомлення про прийняття працівника на роботу (додаток до постанови КМУ від 17.06.15 р. № 413, далі – Постанова № 413, Повідомлення), у якому в п. 2 зазначити тип «скасовуюче».

Є лист Мінсоцполітики від 29.04.16 р. № 492/13/84-16, де сказано: якщо роботодавець подав Повідомлення, але працівник так і не приступив до виконання своїх обов’язків, то роботодавець подає повідомлення про прийняття працівника на роботу типу «скасовуюче».

Як відомо, листи міністерств, інших центральних органів виконавчої влади не є нормативно-правовими актами, мають лише інформаційний характер та не встановлюють правових норм. Однак, з огляду на неврегульованість даного питання в Постанові № 413, радимо подавати повідомлення типу «скасовуюче» у тому разі, якщо потенційний працівник так і не приступив до роботи (виконання обов’язків) і в подальшому на цьому підприємстві працювати не буде.

У такій ситуації роботодавець має видати наказ (або розпорядження) про скасування наказу (або розпорядження) про прийняття на роботу. Підставою може бути або заява потенційного працівника, або акт про відмову приступити до роботи. Формулювання наказу може бути таким (див. зразок).

Зразок

Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
Готові рішення
і приклади
Миттєва активація
доступу
Можливість задати
питання експерту
Щоденні
оновлення
Доступ до ексклюзивних
матеріалів
Відкритий архів
матеріалів c 2015 року
Популярне
05.04.2025
Продовження строку корисного використання повністю замортизованих основних засобів
Ситуація із практики: строк, визначений під час первинного визнання об’єкта основних засобів (далі – ОЗ), уже закінчився, а актив продовжує використовуватися. НП(С)БУ 7 передбачено, що строк корисного використання (експлуатації) об’єкта ОЗ переглядається в разі зміни очікуван...
21.02.2025
Додаток 5 декларації з ПДВ: порядок заповнення та виправлення помилок
Додаток 5 до декларації з ПДВ (далі – декларація) заповнюється платниками ПДВ, які зобов’язані розподіляти вхідний ПДВ відповідно до п. 199.1 Податкового кодексу (далі – ПК) (заповнюють таблиці 1 і 2) та платниками, що застосовують касовий метод обліку ПДВ (заповнюють таблицю 3). ...
11.03.2025
Наказ про встановлення норм витрати палива
Якщо ваше підприємство вирішило вдатися до нормування витрат пального або розмірковує, чи доцільно це робити, постараємося спростити для вас це завдання, навівши в статті: зразок наказу про встановлення норм витрати палива; дві причини, чому на підприємстві необхідний такий наказ. Якщо ваше під...
Нове
30.04.2025
Подання звітності з рентної плати за воду власниками та користувачами свердловин
Суб’єкти господарювання, які мають у власності чи користуванні свердловини для видобутку води, зобов’язані звітувати та сплачувати рентну плату за спеціальне використання води (далі – рентна плата). Звітність із рентної плати подається щокварталу протягом 40 календарних днів після ...
30.04.2025
Як власникам і користувачам свердловин подати декларацію із рентної плати за надра
Деякі підприємства мають у власності або орендують свердловини з метою видобутку підземних вод, які можуть використовуватися як для забезпечення санітарно-гігієнічних потреб підприємства, так і для обслуговування його виробничих процесів (поливу сільгоспкультур, напоювання худоби тощо), і навіть для...
28.04.2025
Як застосовується ПДВ-пільга у разі часткового фінансування постачання за рахунок міжнародної технічної допомоги?
Підприємство – платник ПДВ продає обладнання, вартість якого частково (20 %) фінансується за рахунок коштів міжнародної технічної допомоги (далі – МТД). Як у цьому випадку застосовується  пільга з ПДВ, передбачена п. 197.11 Податкового кодексу? Ситуація. Підприємство – пл...
Кращі матеріали