Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Як скасувати подані до ДФС відомості про прийнятого працівника?

13.06.2017 1677 0 1

Підприємство подало в ДФС інформацію про прийняття на роботу працівника, проте він передумав і не вийшов на роботу. Чи потрібно подавати в ДФС скасовуючу форму і як оформити в кадровому обліку цю ситуацію?

Це питання не врегульоване законодавством, але ми радимо повідомити орган ДФС. Для цього слід подати ще раз Повідомлення про прийняття працівника на роботу (додаток до постанови КМУ від 17.06.15 р. № 413, далі – Постанова № 413, Повідомлення), у якому в п. 2 зазначити тип «скасовуюче».

Є лист Мінсоцполітики від 29.04.16 р. № 492/13/84-16, де сказано: якщо роботодавець подав Повідомлення, але працівник так і не приступив до виконання своїх обов’язків, то роботодавець подає повідомлення про прийняття працівника на роботу типу «скасовуюче».

Як відомо, листи міністерств, інших центральних органів виконавчої влади не є нормативно-правовими актами, мають лише інформаційний характер та не встановлюють правових норм. Однак, з огляду на неврегульованість даного питання в Постанові № 413, радимо подавати повідомлення типу «скасовуюче» у тому разі, якщо потенційний працівник так і не приступив до роботи (виконання обов’язків) і в подальшому на цьому підприємстві працювати не буде.

У такій ситуації роботодавець має видати наказ (або розпорядження) про скасування наказу (або розпорядження) про прийняття на роботу. Підставою може бути або заява потенційного працівника, або акт про відмову приступити до роботи. Формулювання наказу може бути таким (див. зразок).

Зразок

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали