Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Що потрібно знати про зведену податкову накладну

Акценти цієї статті:

  • за яких умов можна оформити зведену податкову накладну (далі – ПН);
  • чи є складання зведеної ПН обов'язковим;
  • які особливості заповнення зведеної ПН.

У яких випадках оформляється зведена ПН?

Зведена ПН оформляється постачальником, якщо постачання товарів (послуг) носить безперервний або ритмічний характер (п. 201.4 Податкового кодексу, далі – ПК). При цьому:

  • ритмічними вважаються постачання одному і тому ж покупцеві два і більше разів на місяць (п. 201.4 ПК);
  • безперервними визнаються постачання, які є такими за умовами договору (див. лист ДФС від 12.07.16 р. № 15014/6/99-95-42-01-14).

Також оформлення зведених ПН передбачене і для платників, які здійснюють безперервні або ритмічні постачання електричної або теплової енергії (п. 44 підрозд. 2 розд. ХХ ПК).

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали