Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Як підприємець заповнює трудові книжки своїх працівників

20.03.2020 622 0 3

Акценти статті:

  • як роботодавцеві-підприємцю правильно заповнити трудову книжку працівника і коли починати її вести;
  • що робити, коли в трудовій книжці виявлені помилки (неточності) у записах.

Трудові книжки ведуться на всіх працівників, які пропрацювали у роботодавця більше 5 днів (ч. 2 ст. 48 КЗпП), якщо з ними був укладений безстроковий або строковий трудовий договір.

Правила ведення трудових книжок викладені в Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженій спільним наказом Мінпраці, Мін’юсту, Мінсоцзахисту населення від 29.07.93 р. № 58 (далі – Інструкція № 58).

Не ведуться трудові книжки:

  • на осіб, які виконують роботи (надають послуги) за цивільно-правовим договором, оскільки вони є виконавцями, а не найманими працівниками (лист Мінсоцполітики від 20.04.12 р. № 64/06/187-12, далі – Лист № 64);
  • на фізосіб-підприємців (самозайнятих осіб). Запис про період ведення фізособою підприємницької діяльності не вноситься до трудової книжки (лист Мінсоцполітики від 29.06.16 р. № 3475/0/10-16/06).

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали