Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Слово редактора Uteka-Комерція від 18.03.2025

Нове

18.03.2025 4 0 0

Шановні колеги!

Цього тижня в Uteka-Комерція ми розглянули низку актуальних питань.

Як оформити рішення про виплату дивідендів приватним підприємством. Як відомо, рішення про виплату дивідендів приймають власники юридичної особи. Ця процедура, як правило, регламентована законодавчо, а отже, підприємству залишається лише дотримуватись правил. Але якщо такою юридичною особою є приватне підприємство (далі – ПрП), то у його власників виникають сумніви і запитання. Причина в тому, що діяльність ПрП недостатньо врегульовано на законодавчому рівні. У статті ми розглянули, як власникам ПрП потрібно оформити рішення про виплату дивідендів, у тому числі якщо підприємство має лише одного власника, і для вашої зручності навели зразок такого рішення.

Чи може ТОВ нараховувати та виплачувати дивіденди щомісяця? Ситуація: підприємство вирішує питання про розподіл прибутку, отриманого за підсумками 2024 року. Виникли запитання: з якою періодичністю повинні нараховуватися дивіденди у принципі та чи є у ТОВ право нараховувати і виплачувати дивіденди щомісяця? Відповіді ви знайдете за посиланням

6 помилок платників податків в огляді практики Верховного Суду за січень 2025 року. Ми продовжуємо знайомити вас із практикою Верховного Суду щодо податкових спорів. Цього разу склали рейтинг із 6 помилок, яких припустилися платники податків як учасники цих спорів, за січень 2025 року. Беріть до відома.

Заблоковано помилково оформлену податкову накладну: чи можна не подавати документи для її розблокування? Платником ПДВ було подано на реєстрацію податкову накладну, але її реєстрацію було призупинено. Після цього з’ясувалось, що або цю ПН було оформлено помилково, тобто на операцію постачання товарів (послуг), якої не було, або ПН має помилки в обов’язкових реквізитах, що заважають ідентифікувати операцію постачання (наприклад, неправильний код УКТЗЕД, сума тощо). Чи потрібно подавати документи для розблокування помилково складеної (зайвої) ПН або ПН з помилками у реквізитах – і якщо так, то у який строк? Чи можна не подавати документи на розблокування таких ПН, а написати листа до ДПС з проханням анулювати ПН? Якими будуть наслідки для платника ПДВ, якщо не подавати документи на розблокування таких ПН? Чи потрібно відображати у декларації інформацію із помилково складеної (зайвої) ПН або із ПН з помилками у реквізитах?

Відповіді на ці запитання ви знайдете, пройшовши за посиланням.

Порядок розстрочення та відстрочення грошових зобов’язань (податкового боргу). Сьогодні значна частина підприємств стикається з тимчасовою втратою доходу, перебоями у виробництві та нестачею обігових коштів, що ускладнює виконання обов’язків зі сплати податків. За таких обставин механізм розстрочення та відстрочення податкових платежів стає важливим інструментом підтримки бізнесу, допомагаючи уникнути штрафних санкцій та зберегти фінансову стабільність. У статті ми детально розглянули правові підстави та процедуру оформлення цього механізму.

Наступного тижня у публікаціях Uteka-Комерція ми розглянемо такі теми:

  • повернення комісії банком: як відображати в обліку;
  • виплата дивідендів нерезиденту: за яких умов це можливо;
  • розрахунки через POS-термінал: чи потрібно з’єднувати з РРО/ПРРО, бухоблік.

Корисного вам читання!

З повагою
Зінаїда ОМЕЛЬНИЦЬКА,
головна редакторка Uteka-Комерція

Коментарі до матеріалу

Оформити передплату на розділ «Комерція»

Найповніша бібліотека безпечних рішень з бухобліку, податків та права

6864 грн. / рік

Купити

Кращі матеріали

Центр сповіщень