Слово редактора Uteka-Комерція від 06.12.2022
Шановні колеги!
На сайті Мінфіну оприлюднено проєкт змін до порядків блокування та реєстрації податкових накладних і розрахунків коригування. Зміни позитивні, вони дещо покращують ситуацію з блокуванням. В Uteka-Комерція цього тижня ми розглянули, що саме пропонує Мінфін, і надали деякі поради.
Також продовжуємо розглядати питання, пов’язані з наслідками блекауту, тому підготували для вас публікації, з яких ви дізнаєтеся:
- як списати продукти харчування, які були зіпсовані внаслідок вимкнення електропостачання. А саме: чи потрібно проводити інвентаризацію, які документи оформити для списання зіпсованих товарів та чи потрібно нараховувати податкові зобов’язання при списанні зіпсованої продукції;
- які нюанси використання пального для роботи електрогенератора має врахувати суб’єкт господарювання. Зокрема: коли потрібна ліцензія на зберігання пального; чи вимагається реєстрація акцизного складу; як установити норми списання пального на роботу електрогенератора; якими первинними документами оформити списання пального та як відобразити на рахунках бухобліку;
- як організувати коворкінг-центр в умовах аварійного відключення електроенергії.
Наступного тижня ми розглянемо не менш актуальні питання, зокрема:
- чи відтерміновується строк судового оскарження щодо нереєстрації ПН під час воєнного стану;
- облік грантів: бухоблік, ПДВ, податок на прибуток;
- зіпсовані товари через відключення електроенергії: що потрібно для відображення витрат;
- що робити бухгалтеру, якщо працівник підприємства опинився в полоні (аналіз Закону від 26.01.2022 № 2010, набрав чинності 19.11.2022);
- які документальні позапланові перевірки дозволено проводити ДПС з 24.11.2022;
- яким чином зафіксувати факт відключення електроенергії, якщо не встигли виплатити працівникові в день звільнення належні йому суми.
Корисного читання!
З повагою
Зінаїда Омельницька,
головна редакторка Uteka-Комерція
Коментарі до матеріалу