Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Податкова накладна від А до Я

12.03.2019 1199 0 0

Електронний документообіг та звітність

Документування на підприємстві

Для кого ця стаття: для усіх платників ПДВ.

Із цієї статті ви дізнаєтеся: про нюанси оформлення податкових накладних (далі – ПН), про те, які реквізити ПН є обов’язковими, а які – ні, та про інші моменти, пов’язані із заповненням ПН.

Форму ПН, а також Порядок її заповнення затверджено наказом Мінфіну від 31.12.15 р. № 1307 (далі – Порядок № 1307). Наказом Мінфіну від 17.09.18 р. № 763 форму ПН викладено в новій редакції, а також унесено зміни до Порядку № 1307. Оновлена форма ПН почала діяти з 1 грудня 2018 року. Передусім зазначимо, що право на складання ПН мають тільки платники ПДВ, яким присвоєно індивідуальний податковий номер.

Платник ПДВ може делегувати право складання ПН своєму структурному підрозділу або філії, які не є платниками ПДВ, якщо така філія (структурний підрозділ) самостійно поставляє товари або надає послуги. Для цього юрособа має присвоїти філії окремий код (номер, шифр), повідомивши про це орган ДФС за місцем своєї реєстрації. Таке повідомлення складається за формою додатка 2 до Порядку, затвердженого наказом Мінфіну від 28.01.16 р. № 21 (далі – Порядок № 21).

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали