Виправлення помилок у заголовній частині ПН
Розрахунок коригування до податкової накладної: заповнення у різних ситуаціях
У цій статті розповімо, як виправити помилки, допущені в заголовній частині податкової накладної (далі - ПН), а саме: у даті та номері ПН, найменуванні та індивідуальному податковому номері (далі – ІПН) покупця та інших реквізитах. При цьому будемо користуватися рекомендаціями ДФС, наданими в Листі № 36942. Зазначимо також, що порядок складання розрахунку коригування (далі - РК) для виправлення помилки в заголовній частині ПН залежить від її виду.
Передусім наголосимо, що помилку в номері ПН можна не виправляти, адже платники ПДВ нумерують ПН на власний розсуд (єдине, що не дозволяється, щоб ПН, складені в один день, мали однаковий номер).
Помилка в даті (це стосується і номера ПН, якщо платник ПДВ все-таки бажає його виправити) не може бути виправлена за допомогою тільки одного РК (п. 21 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Мінфіну від 31.12.15 р. № 1307 ).
ПН, виписана неправильною датою, вважається повністю помилковою і має бути анульована. У цьому випадку слід скласти РК, яким повністю анулювати помилкову ПН. Такий РК оформлюється на дату виявлення помилки. До речі, існує два способи анулювання помилкових РК (докладно про це див. «Як правильно анулювати помилкову податкову накладну»).
Замість помилкової ПН платник ПДВ має скласти нову ПН із правильною датою.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року