Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Ціноутворення в системі розрахунків підприємства з покупцями та замовниками

28.08.2017 163 0 1

У процесі господарської діяльності у підприємства-продавця постійно виникають розрахункові взаємовідносини, найбільшу частку яких становлять розрахунки з покупцями та замовниками – юридичними та фізичними особами.

Покупці й замовники підприємства характеризуються певними ознаками, які впливають на організацію бухобліку та оподаткування розрахунків щодо формування доходів у разі реалізації продукції, товарів, робіт і послуг (див. табл. 1).

Таблиця 1.
Класифікація покупців і замовників


з / п

Ознака

Характер відносин із підприємством

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали