Ціноутворення в системі розрахунків підприємства з покупцями та замовниками
У процесі господарської діяльності у підприємства-продавця постійно виникають розрахункові взаємовідносини, найбільшу частку яких становлять розрахунки з покупцями та замовниками – юридичними та фізичними особами.
Покупці й замовники підприємства характеризуються певними ознаками, які впливають на організацію бухобліку та оподаткування розрахунків щодо формування доходів у разі реалізації продукції, товарів, робіт і послуг (див. табл. 1).
Таблиця 1.
Класифікація покупців і замовників
№
з / п
Ознака
Характер відносин із підприємством
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року