Ціноутворення в системі розрахунків підприємства з покупцями та замовниками
У процесі господарської діяльності у підприємства-продавця постійно виникають розрахункові взаємовідносини, найбільшу частку яких становлять розрахунки з покупцями та замовниками – юридичними та фізичними особами.
Покупці й замовники підприємства характеризуються певними ознаками, які впливають на організацію бухобліку та оподаткування розрахунків щодо формування доходів у разі реалізації продукції, товарів, робіт і послуг (див. табл. 1).
Таблиця 1.
Класифікація покупців і замовників
№
з / п
Ознака
Характер відносин із підприємством
Повна версія доступна тільки передплатникам
Отримайте відповідь на своє питання зараз і забезпечте себе від питань в майбутньому. Підпишіться на електронне видання для бухгалтерів і керівників Uteka
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року