Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Тимчасова непрацездатність працівника під час відрядження

Для кого ця стаття: для керівників, бухгалтерів та працівників підприємств, що направляють співробітників у відрядження.

Зі статті ви дізнаєтесь: чи оплачується тимчасова непрацездатність, що настала під час службового відрядження, та чи можна подовжити строк такого відрядження чи відкликати з нього працівника.

Працівник, направлений у службове відрядження, може захворіти. Підставою для призначення допомоги з тимчасової непрацездатності (далі – допомога) у такому, як і в будь-якому іншому разі, є виданий у встановленому порядку листок непрацездатності (п. 1 ст. 31 Закону від 23.09.99 р. № 1105-XIV «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування»).

Оформлення листка непрацездатності

Згідно з роз’ясненням, наданим у листі ФСС з ТВП від 17.11.16 р. № 2.4-16-2018, особам, у яких тимчасова непрацездатність настала поза постійним місцем проживання та роботи (під час відрядження, санаторно-курортного лікування, відпустки тощо), листок непрацездатності видається за місцем їх тимчасового перебування з дозволу головного лікаря лікувально-профілактичного закладу на число днів непрацездатності.

У разі стаціонарного лікування поза постійним місцем проживання, у тому числі й в інших адміністративних районах міста, листок непрацездатності видається з дозволу головного лікаря, засвідчується його підписом і печаткою лікувально-профілактичного закладу на число днів, необхідних для лікування.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали