Складання авансового звіту та оподаткування надміру витрачених коштів
07.09.2017 382 0 0
Для кого ця стаття: для роботодавців, які направляють своїх працівників у відрядження.
Зі статті ви дізнаєтеся: порядок складання Звіту про використання коштів, наданих на відрядження або під звіт, та оподаткування надміру витрачених коштів.
Складання авансового звіту
Після повернення з відрядження працівник зобов’язаний подати в бухгалтерію Звіт про використання коштів, наданих на відрядження або під звіт (далі – Звіт) і повернути невикористану готівку. Форму Звіту та Порядок його складання затверджено наказом Мінфіну від 28.09.15 р. № 841 (далі – Порядок № 841). Звіт складається платником податку (підзвітною особою), що отримав такі кошти на підприємствах усіх організаційно-правових форм або в самозайнятої особи (абзац перший п. 6 Порядку № 841). Якщо під час відрядження працівник витратив власні кошти, на підставі цього Звіту бухгалтерія має провести з ним остаточний розрахунок.
Звіт подається до закінчення п’ятого банківського дня, що настає за днем, у якому платник податку завершує відрядження (пп. 170.9.2 Податкового кодексу, далі – ПК).
Якщо для відрядження за кордон аванс перерахували працівникові на корпоративну (валютну та гривневу) або на особисту платіжну картку, подати Звіт і повернути суму надміру витрачених коштів він повинен до закінчення третього банківського дня після завершення відрядження (пп. «б» пп. 170.9.3 ПК).
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року