Працевлаштування осіб з інвалідністю: як роботодавцеві отримати компенсацію?
Суть питання. Роботодавці (підприємства та підприємці), які мають не менше 8 штатних працівників, зобов’язані виконувати норматив із працевлаштування осіб з інвалідністю (це вимога ст. 19 Закону від 21.03.1991 № 875-XII «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні»). Невиконання цього нормативу може обернутися для роботодавців серйозними фінансовими втратами через накладення адміністративно-господарських санкцій (див. наші публікації на цю тему в «Працевлаштування осіб з інвалідністю: відповідаємо на запитання роботодавців» та «Штрафи за недотримання нормативу працевлаштування осіб з інвалідністю: чи правомірні дії Фонду?»).
Що змінилося? Тепер у разі виконання нормативу роботодавці зможуть не лише уникнути штрафних санкцій, а й отримати компенсацію за облаштування робочих місць для осіб з інвалідністю (далі – компенсація).
Про що стаття? Ми докладно розглянемо, за яких умов роботодавець може отримати таку компенсацію та що потрібно зробити для її отримання.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року