Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Оформлення трудових відносин із фізособою-підприємцем

07.11.2018 1314 0 1

Акценти статті:

  • як підприємцю оформити трудові відносини з найманими працівниками;
  • які документи необхідно оформити;
  • як внести запис до трудової книжки;
  • які штрафи загрожують підприємцю за неоформлені трудові відносини.

Фізособа-підприємець може провадити свою господарську діяльність як самостійно, так і наймати працівників.

Із моменту прийняття на роботу найманого працівника підприємець набуває статусу роботодавця і повинен укласти з ним трудовий договір. Тобто із цього моменту на нього поширюються вимоги КЗпП.

Порядок оформлення трудових відносин із найманими працівниками однаковий для всіх роботодавців – як юросіб, так і фізосіб-підприємців. Однак для фізосіб-підприємців передбачені деякі особливості.

Трудовий договір визначає взаємні зобов'язання сторін. Згідно зі ст. 21 КЗпП зобов'язання працівника – виконувати роботу, визначену договором, підпорядковуватися внутрішньому трудовому розпорядку, а підприємця – виплачувати йому зарплату та забезпечувати необхідні умови праці для виконання роботи, дотримуватися договору та законодавства про працю.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали