Оформлення трудових відносин із фізособою-підприємцем
Акценти статті:
- як підприємцю оформити трудові відносини з найманими працівниками;
- які документи необхідно оформити;
- як внести запис до трудової книжки;
- які штрафи загрожують підприємцю за неоформлені трудові відносини.
Фізособа-підприємець може провадити свою господарську діяльність як самостійно, так і наймати працівників.
Із моменту прийняття на роботу найманого працівника підприємець набуває статусу роботодавця і повинен укласти з ним трудовий договір. Тобто із цього моменту на нього поширюються вимоги КЗпП.
Порядок оформлення трудових відносин із найманими працівниками однаковий для всіх роботодавців – як юросіб, так і фізосіб-підприємців. Однак для фізосіб-підприємців передбачені деякі особливості.
Трудовий договір визначає взаємні зобов'язання сторін. Згідно зі ст. 21 КЗпП зобов'язання працівника – виконувати роботу, визначену договором, підпорядковуватися внутрішньому трудовому розпорядку, а підприємця – виплачувати йому зарплату та забезпечувати необхідні умови праці для виконання роботи, дотримуватися договору та законодавства про працю.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Отримайте відповідь на своє питання зараз і забезпечте себе від питань в майбутньому. Підпишіться на електронне видання для бухгалтерів і керівників Uteka
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року