Як оформити прийняття на роботу: основні правила
Під час прийняття працівника на роботу нерідко виникають різні запитання, пов’язані з необхідністю оформлення тих або інших документів, а також подання документів майбутнім працівником. У консультації ми розповімо, які особливості складання наказу про прийняття на роботу, повідомлення органу ДПС про прийняття на роботу, що ще зобов’язаний оформити роботодавець та які документи повинен подати працівник під час працевлаштування.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року