Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Постачальник не реєструє податкову накладну або відмовляється виправляти в ній помилку: як діяти покупцеві?

20.10.2023 294 0 0

Як відомо, покупець має право на податковий кредит на підставі податкової накладної (далі – ПН), що зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) та відповідає даним первинних документів. Але іноді постачальники нехтують своїм обов’язком вчасно зареєструвати ПН або відмовляються виправити помилки, яких вони припустилися в ПН. Що тоді робити покупцеві? Як він може вплинути на постачальника? Якщо перемовини не допомагають, у покупця залишається єдиний варіант – подати на такого постачальника скаргу за формою додатка 7 до декларації з ПДВ (далі – скарга). Тож розглянемо, чи допоможе скарга покупцеві врятувати свій податковий кредит, коли її можна подати та як заповнити.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали