Постачальник не реєструє податкову накладну або відмовляється виправляти в ній помилку: як діяти покупцеві?
Як відомо, покупець має право на податковий кредит на підставі податкової накладної (далі – ПН), що зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) та відповідає даним первинних документів. Але іноді постачальники нехтують своїм обов’язком вчасно зареєструвати ПН або відмовляються виправити помилки, яких вони припустилися в ПН. Що тоді робити покупцеві? Як він може вплинути на постачальника? Якщо перемовини не допомагають, у покупця залишається єдиний варіант – подати на такого постачальника скаргу за формою додатка 7 до декларації з ПДВ (далі – скарга). Тож розглянемо, чи допоможе скарга покупцеві врятувати свій податковий кредит, коли її можна подати та як заповнити.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року