Постачальник не реєструє податкову накладну або відмовляється виправляти в ній помилку: як діяти покупцеві?
Як відомо, покупець має право на податковий кредит на підставі податкової накладної (далі – ПН), що зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) та відповідає даним первинних документів. Але іноді постачальники нехтують своїм обов’язком вчасно зареєструвати ПН або відмовляються виправити помилки, яких вони припустилися в ПН. Що тоді робити покупцеві? Як він може вплинути на постачальника? Якщо перемовини не допомагають, у покупця залишається єдиний варіант – подати на такого постачальника скаргу за формою додатка 7 до декларації з ПДВ (далі – скарга). Тож розглянемо, чи допоможе скарга покупцеві врятувати свій податковий кредит, коли її можна подати та як заповнити.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Отримайте відповідь на своє питання зараз і забезпечте себе від питань в майбутньому. Підпишіться на електронне видання для бухгалтерів і керівників Uteka
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року