Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Платник не отримав від постачальника податкову накладну: чи є право на податкові витрати в сумі ПДВ?

18.09.2018 2657 0 1

Припустимо, постачальник відвантажив товар покупцеві, отримав оплату і потім зник. При цьому він не зареєстрував у ЄРПН податкову накладну (далі – ПН). Тобто не видав її покупцеві.

Чи може покупець при списанні до складу витрат суми податкового кредиту за неотриманою ПН урахувати такі витрати для цілей податку на прибуток?

Так, може. В Індивідуальній податковій консультації від 16.08.18 р. № 3558/6/99-99-15-02-02 фахівці ДФС роз'яснили платникам, що Податковим кодексом (далі – ПК) не передбачено коригування фінрезультату до оподаткування на суми ПДВ, за якими не отримано податковий кредит від постачальника.

Іншими словами витрати в сумі неотриманого податкового кредиту для цілей податку на прибуток ураховуються за правилами бухобліку. При цьому відображаються такі витрати на підставі первинних документів.

А як і коли відобразити у бухобліку витрати в сумі неотриманого податкового кредиту?

Відповідь на це запитання можна знайти в п. 198.6 ПК та в Інструкції, затвердженій наказом Мінфіну від 01.07.97 р. № 141.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали