Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Чи друкувати податкові накладні?

Чи потрібно із січня 2015 року роздруковувати на паперових носіях податкові накладні, які видаються покупцям?

Відповідно до нової редакції п. 201.1 Податкового кодексу платник податку зобов’язаний надати покупцю (отримувачу) податкову накладну, складену в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації в порядку, визначеному законодавством, електронного підпису упов-новаженої платником особи та зареєстровану в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Отже, починаючи з 01.01.15 р. усі податкові накладні та розрахунки коригування до них складаються платниками податку лише в електронному вигляді. Вимоги щодо обов’язкового роздрукування податкових накладних на паперових носіях, а тим більше видачі таких паперових податкових накладних покупцеві немає.

Однак сільгосппідприємства можуть роздруковувати видані податкові накладні, якщо вважають це для себе за доцільне (але статусу офіційного документа такі накладні не матимуть).

Коментарі до матеріалу

Оформити передплату на розділ «Агро»

Найповніша бібліотека безпечних рішень з бухобліку, податків та права для с/г галузі

4680 грн. / рік

Купити

Кращі матеріали