Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Підприємство змінило адресу: кого повідомляти

Із цієї статті ви дізнаєтеся: кого та в які строки слід повідомити про зміну місцезнаходження юридичної особи.

Таке рішення приймає вищий орган підприємства. Зазвичай це загальні збори учасників або керівник. Це рішення оформлюється у письмовому вигляді – протоколом загальних зборів учасників або рішенням керівника (детальніше про складання протоколу зі зразком див. «Зміна юридичної адреси: оформлення та внесення змін до ЄДР»).

Звертатися необхідно до держреєстратора або нотаріуса для внесення змін щодо адреси юр-особи до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР). Пакет документів залежить від того, чи зазначено місцезнаходження підприємства в його установчих документах (див. «Зміна юридичної адреси: оформлення та внесення змін до ЄДР»).

Після подання документів зміни вносяться протягом 24 годин.

Не завжди. Процедуру переведення платника з одного контролюючого органу до іншого прописано в розд. Х Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Мінфіну від 09.12.11 р. № 1588.

Тут має значення, чи внесено дані про юрособу до ЄДР:

Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
Готові рішення
і приклади
Миттєва активація
доступу
Можливість задати
питання експерту
Щоденні
оновлення
Доступ до ексклюзивних
матеріалів
Відкритий архів
матеріалів c 2015 року
Статті за темою
15.12.2025
Металобрухт, отриманий від списання основних засобів: оприбуткування та реалізація
Після списання основних засобів на підприємстві часто утворюється металобрухт, який можна оприбуткувати та вигідно здати. У статті розповімо, як такі операції оформити документально та відобразити в обліку, а також чи потрібно при цьому розподіляти ПДВ. Списання майна через знищення та непридатність...
11.12.2025
Придбаваємо алкоголь для корпоративу: чи потрібна ліцензія?
Підприємство придбаває алкогольні напої, щоб пригощати учасників новорічного заходу, а також готує для співробітників та партнерів подарунки, у складі яких буде пляшка алкоголю. Якими можуть бути наслідки? Керівництвом нашого підприємства прийнято рішення придбати алкогольні напої, які подаватимутьс...
04.12.2025
Об’єкт основних засобів частково зруйнований у ході військових дій: як відобразити в обліку часткову ліквідацію та яка може бути альтернатива?
Об’єкт основних засобів частково зруйновано внаслідок бойових дій. Як оформити часткову ліквідацію та відобразити її в бухгалтерському й податковому обліку, а також визначити вартість знищеної частини? У статті розглянемо порядок документального оформлення, підходи до оцінки ліквідованої части...
Популярне
16.11.2025
Облік незрілих насаджень у садівництві
Із цієї статті ви дізнаєтеся: як вести облік незрілих насаджень у садівництві, документально оформити та відобразити в обліку оприбуткування врожаю, отриманого від таких насаджень. Включення насаджень до складу незрілих Для цілей обліку багаторічними насадженнями (у нашому випадку – сад) ува...
17.11.2025
Облік сільськогосподарських багаторічних насаджень
У статті узагальнено правила класифікації, документування та бухгалтерського обліку багаторічних насаджень у сільському господарстві, включаючи порядок їх створення, введення в експлуатацію та подальшу амортизацію. Облік багаторічних насаджень у сільському господарстві має низку особливостей, оскіль...
17.11.2025
Вирощування саджанців декоративних рослин: документування та бухоблік
У статті розглянуто порядок розподілу витрат, визначення виробничої собівартості та справедливої вартості саджанців, а також особливості їх бухгалтерського обліку. Із цієї статті ви дізнаєтесь: як сільгосппідприємству організувати облік витрат на вирощування декоративних культур; як документальн...
Нове
22.12.2025
Зберігання залишків пального після анулювання ліцензії: який штраф загрожує підприємству?
У статті розповімо про відповідальність підприємства, яке зберігає пальне для власного споживання після анулювання ліцензії. Ситуація. Підприємство не сплатило черговий платіж за ліцензію на зберігання пального для власних потреб (далі – ліцензія). Податкова анулювала ліцензію. Зараз підприємс...
16.12.2025
Документальне оформлення операцій зі списання майна
Списання запасів та основних засобів через фізичне чи моральне старіння, непридатність або форс-мажорні обставини потребує чіткого документального підтвердження. У статті розповімо, які документи слід оформити в разі списання майна, та наведемо їх зразки для використання на практиці. Списання майна ...
16.12.2025
Списання зіпсованих запасів: документальне оформлення та облік
Як діяти підприємству, якщо запаси зіпсувалися внаслідок ворожої атаки, тривалого відключення електроенергії або закінчення строку придатності? У статті розглянемо порядок дій у цій ситуації, документальне оформлення списання та його відображення в бухгалтерському та податковому обліку. Списання май...
Кращі матеріали