Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Круглий стіл «Облік та оподаткування сільгосппідприємств: неврегульовані та актуальні питання»

12.08.2021

Шановні колеги!

Щодня бухгалтер агропідприємства вирішує безліч проблем. Це і виплати засновникам та працівникам, і оптимізація витрат та формування собівартості, і оформлення й оподаткування операцій із землею, технікою, продукцією тощо. Усе не перелічити.

Та іноді через різноманітність завдань та недосконалість чинного законодавства розв’язати проблему буває складно без обміну досвідом з колегами та порад фахівців.

Тому ГО «Всеукраїнський бухгалтерський клуб», видання Utekа-Агро та «Баланс-Агро» запроваджують своєрідне коло підтримки для бухгалтерів-практиків, де можна виявити сучасні проблеми та слабкі місця в обліково-податковій практиці сільгосппідприємств України.

Щоб об’єднати ініціативних, обізнаних та закоханих у свою справу бухгалтерів, ми запрошуємо вас до співпраці у форматі Круглого столу.

Учасниками Круглих столів стануть представники ГО ВБК, редакції бухгалтерського ресурсу Uteka.ua, журналу «Баланс-Агро», бухгалтери сільгосппідприємств, представники громадських організацій та наукової спільноти.

Багато з нас уже переконалися в перевагах прозорості та взаємозв'язку, відкрито спілкуючись з колегами з різних регіонів і галузей. Такий обмін інформацією та думками відразу приносить свіжі ідеї подібно відчиненому вікну у весняну пору.

Виявлення проблем – це лише перший, але важливий крок на шляху їх подолання. Тому результатом Круглого столу буде подальша взаємодія з фахівцями у сфері бухобліку та оподаткування, держорганами, зокрема міністерствами та відомствами, щодо вирішення виявлених проблем, розроблення методології та вдосконалення нормативної бази.

Якщо ви готові розповісти про проблеми, які потребують розв’язання спільними зусиллями, маєте власну думку, прагнете вдосконалення та встановлення чітких і зрозумілих правил обліку, запрошуємо вас узяти участь у Круглому столі «Облік та оподаткування сільгосппідприємств: неврегульовані та актуальні питання», який відбудеться 27 серпня 2021 року з 11:00 до 13:00.

Місце проведення Круглого столу: офіс ГО «Всеукраїнський бухгалтерський клуб», м. Київ. вул. Василя Тютюнника 37/1, оф. 2110.

Якщо ви бажаєте взяти участь у цьому заході або в подальших обговореннях, надсилайте заявки на електрону пошту: office@b-club.com.ua (Федченко Світлана).

Також пишіть (!), якщо ви не можете взяти участь у Круглому столі, але:

  • хотіли б запропонувати для обговорення певну бухгалтерську проблему, яку не змогли розв’язати;

 або

  • можете поділитися своїм досвідом вирішення важливого бухгалтерського питання.

Додаткову інформацію можна отримати за телефоном: +38 (044) 334 6270.

Спікер:

Володимир Метелиця, сертифікований бухгалтер-практик (САР), дипломований фахівець із питань оподаткування (DipTAX) та МСФЗ (DipIFRS ICFM), доктор економічних наук.

Модератори:

  • Вікторія Станкевич, головний редактор Uteka-Агро, кандидат економічних наук;
  • Олена Ткаченко, шеф-редактор видань «Баланс», «Баланс-Агро», «Бібліотека Баланс» та електронного порталу Uteka.ua.

Орієнтовний перелік питань, які планується розглянути на заході:

  • Земельно-орендні та майнові відносини;
  • ПДВ;
  • Трудові відносини;
  • Об’єднана зарплатна звітність;
  • Обіг пального;
  • Єдиний податок четвертої групи;
  • Форма № 20-ОПП;
  • Подання відомостей про бенефіціарів та фінмоніторинг;
  • Округлення копійок у чеках та податковій накладній;
  • Розрахунково-касові операції;
  • Дисконтування довгострокових заборгованостей.
Коментарі до матеріалу
Всього коментарів 2
Відсортовано:
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Статті за темою
23.10.2025
Нестачі та надлишки ТМЦ, виявлені під час інвентаризації: як обкладаються ПДВ?
У статті розповімо, як обкладаються ПДВ нестачі та надлишки, виявлені під час інвентаризації. Під час інвентаризації можуть бути виявлені надлишки та нестачі ТМЦ, придбаних як із ПДВ, так і без нього. Тому важливо знати, які наслідки це матиме для податкових зобов’язань та як оформити докуме...
13.10.2025
Як зареєструвати податкові накладні/розрахунки коригування в разі звільнення відповідальної за їх реєстрацію особи
Що робити, якщо особа, яка відповідає за підписання податкових накладних і розрахунків коригування, звільнилася? У статті розповімо, хто може підписувати ці документи замість неї та як уникнути проблем з їх реєстрацією та штрафів. Реєстрація податкових накладних і розрахунків коригування: порядок, с...
22.09.2025
Експорт сільгосппродукції: актуальні питання валютного контролю та бухобліку
Із цієї статті ви дізнаєтеся: які валютні обмеження встановлені для експортних операцій; у який момент і в якому розмірі визнавати дохід від експортної операції; чи повинен експортер відображати операції на розподільному рахунку; як визначити курсові різниці, доходи і витрати від продажу інвал...
Популярне
14.08.2025
Документальне оформлення видачі кормів для годівлі тварин
Сільськогосподарські підприємства, що займаються тваринництвом (зокрема, вирощуванням великої рогатої худоби, птиці), мають правильно організувати облік видачі кормів для годівлі. Розгляньмо, як це зробити згідно з чинними нормами. Сільськогосподарські підприємства, що займаються тваринництвом (зокр...
22.09.2025
Убуток зерна під час доробки: як відобразити в бухобліку
Доробка зерна завжди пов’язана з природними втратами маси. У статті ми розповімо, як сільгосппідприємствам – як тим, що мають власні потужності, так і тим, що передають зерно на елеватор, – правильно показати ці втрати в бухобліку. Доробка зерна завжди пов’язана з природними ...
26.09.2025
Зміна власника землі посеред року: кому та як сплачувати орендну плату
У статті розповімо, як орендар повинен сплачувати орендну плату, якщо орендодавець продав земельну ділянку новому власнику. Це запитання час від часу виникає в орендарів землі, які сплачують орендну плату раз на рік. Так, якщо одна фізособа продала іншій земельну ділянку, наприклад, 01.09.2025, то о...
Нове
23.10.2025
Інвентаризація коштів
Як провести інвентаризацію готівки на підприємстві? У статті розглянемо порядок організації перевірки та оформлення її результатів, дії в разі зміни матеріально відповідальної особи та відображення отриманих результатів в обліку. Підприємства, які здійснюють готівкові розрахунки, повинні проводити...
23.10.2025
Особливості інвентаризації у період воєнного стану
Чи є якісь особливості проведення інвентаризації в умовах воєнного стану? Чи можна взагалі її не проводити? Відповіді на ці запитання – у нашій статті. Проведення річної інвентаризації перед складанням фінзвітності – обов’язок. Не є винятком із цього правила інвентаризація під ча...
23.10.2025
Нестачі та надлишки ТМЦ, виявлені під час інвентаризації: як обкладаються ПДВ?
У статті розповімо, як обкладаються ПДВ нестачі та надлишки, виявлені під час інвентаризації. Під час інвентаризації можуть бути виявлені надлишки та нестачі ТМЦ, придбаних як із ПДВ, так і без нього. Тому важливо знати, які наслідки це матиме для податкових зобов’язань та як оформити докуме...
Кращі матеріали