Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Круглий стіл «Облік та оподаткування сільгосппідприємств: неврегульовані та актуальні питання»

12.08.2021

Шановні колеги!

Щодня бухгалтер агропідприємства вирішує безліч проблем. Це і виплати засновникам та працівникам, і оптимізація витрат та формування собівартості, і оформлення й оподаткування операцій із землею, технікою, продукцією тощо. Усе не перелічити.

Та іноді через різноманітність завдань та недосконалість чинного законодавства розв’язати проблему буває складно без обміну досвідом з колегами та порад фахівців.

Тому ГО «Всеукраїнський бухгалтерський клуб», видання Utekа-Агро та «Баланс-Агро» запроваджують своєрідне коло підтримки для бухгалтерів-практиків, де можна виявити сучасні проблеми та слабкі місця в обліково-податковій практиці сільгосппідприємств України.

Щоб об’єднати ініціативних, обізнаних та закоханих у свою справу бухгалтерів, ми запрошуємо вас до співпраці у форматі Круглого столу.

Учасниками Круглих столів стануть представники ГО ВБК, редакції бухгалтерського ресурсу Uteka.ua, журналу «Баланс-Агро», бухгалтери сільгосппідприємств, представники громадських організацій та наукової спільноти.

Багато з нас уже переконалися в перевагах прозорості та взаємозв'язку, відкрито спілкуючись з колегами з різних регіонів і галузей. Такий обмін інформацією та думками відразу приносить свіжі ідеї подібно відчиненому вікну у весняну пору.

Виявлення проблем – це лише перший, але важливий крок на шляху їх подолання. Тому результатом Круглого столу буде подальша взаємодія з фахівцями у сфері бухобліку та оподаткування, держорганами, зокрема міністерствами та відомствами, щодо вирішення виявлених проблем, розроблення методології та вдосконалення нормативної бази.

Якщо ви готові розповісти про проблеми, які потребують розв’язання спільними зусиллями, маєте власну думку, прагнете вдосконалення та встановлення чітких і зрозумілих правил обліку, запрошуємо вас узяти участь у Круглому столі «Облік та оподаткування сільгосппідприємств: неврегульовані та актуальні питання», який відбудеться 27 серпня 2021 року з 11:00 до 13:00.

Місце проведення Круглого столу: офіс ГО «Всеукраїнський бухгалтерський клуб», м. Київ. вул. Василя Тютюнника 37/1, оф. 2110.

Якщо ви бажаєте взяти участь у цьому заході або в подальших обговореннях, надсилайте заявки на електрону пошту: office@b-club.com.ua (Федченко Світлана).

Також пишіть (!), якщо ви не можете взяти участь у Круглому столі, але:

  • хотіли б запропонувати для обговорення певну бухгалтерську проблему, яку не змогли розв’язати;

 або

  • можете поділитися своїм досвідом вирішення важливого бухгалтерського питання.

Додаткову інформацію можна отримати за телефоном: +38 (044) 334 6270.

Спікер:

Володимир Метелиця, сертифікований бухгалтер-практик (САР), дипломований фахівець із питань оподаткування (DipTAX) та МСФЗ (DipIFRS ICFM), доктор економічних наук.

Модератори:

  • Вікторія Станкевич, головний редактор Uteka-Агро, кандидат економічних наук;
  • Олена Ткаченко, шеф-редактор видань «Баланс», «Баланс-Агро», «Бібліотека Баланс» та електронного порталу Uteka.ua.

Орієнтовний перелік питань, які планується розглянути на заході:

  • Земельно-орендні та майнові відносини;
  • ПДВ;
  • Трудові відносини;
  • Об’єднана зарплатна звітність;
  • Обіг пального;
  • Єдиний податок четвертої групи;
  • Форма № 20-ОПП;
  • Подання відомостей про бенефіціарів та фінмоніторинг;
  • Округлення копійок у чеках та податковій накладній;
  • Розрахунково-касові операції;
  • Дисконтування довгострокових заборгованостей.
Коментарі до матеріалу
Всього коментарів 2
Відсортовано:
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Статті за темою
03.07.2025
Хто із роботодавців зобов’язаний оновити інформацію в ЄДР не пізніше 13.08.2025?
У зв’язку з набуттям чинності новим законом деякі роботодавці не пізніше 13.08.2025 зобов’язані оновити свої дані в ЄДР. Прочитайте статтю, щоб дізнатися, чи стосується вас ця вимога. У червні 2025 року набув чинності закон, яким змінено окремі правила щодо трудових відносин. Зокрема, це...
30.06.2025
З дати оформлення податкової накладної минуло 365 днів: чи може платник ПДВ скористатися податковим кредитом?
Розглянемо, чи може платник ПДВ скористатися податковим кредитом, якщо з дати складання податкової накладної сплило 365 днів Практична ситуація Бухгалтер виявила податкову накладну, з дати оформлення якої минуло 365 днів. Податкова накладна була зареєстрована своєчасно і не була заблокована. Чи є м...
27.06.2025
Компенсація від держави за придбання сільгосптехніки: нюанси оподаткування та обліку
Деякі сільгосппідприємства цього року скористалися державною програмою, яка передбачає надання компенсації за придбання сільськогосподарської техніки та обладнання українського виробництва (далі для спрощення будемо називати це сільгосптехнікою). При цьому бухгалтера цікавить, як оподатковується та ...
Популярне
18.07.2025
Тракторист-машиніст в сільському господарстві: як правильно прописати посаду?
У штатному розписі сільськогосподарського підприємства є посада «тракторист-машиніст». Відповідний запис зроблено у трудовій книжці працівника. Чи є правильною ця назва і чи матиме працівник право на пільгову пенсію? А як бути, якщо працівник, у трудовій книжці якого зроблено неточний з...
27.06.2025
Агропідприємство заправляє техніку підрядників: як уникнути акцизних ризиків
В даній консультації розглянемо, якими чином агропідприємтва можуть заправляти техніку підрядників,  щоб такі дії не визнали реалізацією пального. Досить часто для виконання тих або інших сільськогосподарських робіт агропідприємства вимушені залучати до роботи підрядників. Згідно із Цивільним к...
27.05.2025
На підприємстві змінився директор: 7 запитань із практики
У статті розглянуто питання, що виникають у підприємства у разі зміни директора. Запитання стосуються оформлення трудових відносин, реєстрації зміни директора в ЄДР, інформування податкового органу, контрагентів та оформлення електронного підпису. Акценти цієї статті: Чи потрібно реєструвати інфо...
Нове
25.07.2025
Як оформити маркетингові послуги без податкових ризиків
Як правильно оформити маркетингові послуги, щоб уникнути претензій податківців? Ми  розглянемо ключові ознаки, ризики та наведемо готові формулювання для договорів та актів, а також зразок наказу. Маркетинг і просування в обліку: як правильно відобразити витрати й уникнути податкових ризиків Ма...
25.07.2025
Як виправити помилку, якщо податкову накладну виписано на покупця-неплатника, а він виявився платником ПДВ
У статті розглянемо, як виправити помилку, якщо постачальник виписав податкову накладну покупцеві як неплатнику, а згодом виявилося, що він є платником ПДВ. Нерідко на практиці трапляється така ситуація. Покупець не повідомив постачальника, що він є платником ПДВ, і постачальник виписав податкову на...
22.07.2025
Чи потрібно оформлювати рішення засновників ТОВ/ФГ для розірвання договору суборенди
У статті розповімо, чи необхідно оформлювати рішення засновників ТОВ/ФГ, якщо договір суборенди припиняється достроково. У статті на прикладі двох практичних ситуацій розглянемо, чи слід отримувати попередню згоду засновників ТОВ/членів фермерського господарства для розірвання договору суборенди зем...
Кращі матеріали