Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Удосконалено функціонування мережі центрів надання адмінпослуг

Редакція

06.09.2016 162 0 0

Уряд прийняв постанову від 31.08.16 р. № 565 "Про внесення змін до Примірного положення про центр надання адміністративних послуг".

Документом уточнено вимоги до функціонування центрів, завдання та права їх адміністраторів, а також передбачено можливість створення віддалених робочих місць для роботи адміністраторів центрів надання адміністративних послуг.

Зокрема, у центрі за рішенням органу (посадової особи), що його утворив, також може здійснюватися:

- прийняття звітів, декларацій та скарг,

- надання консультацій,

- прийняття та видача документів, не пов’язаних з наданням адміністративних послуг,

- укладення договорів і угод представниками суб’єктів господарювання, які займають монопольне становище на відповідному ринку послуг, які мають соціальне значення для населення (водо-, тепло-, газо-, електропостачання тощо).

У приміщенні, де розміщується центр, можуть надаватися супутні послуги (виготовлення копій документів, ламінування, фотографування, продаж канцелярських товарів, надання банківських послуг тощо).

 

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали