Удосконалено функціонування мережі центрів надання адмінпослуг
06.09.2016 163 0 0
Уряд прийняв постанову від 31.08.16 р. № 565 "Про внесення змін до Примірного положення про центр надання адміністративних послуг".
Документом уточнено вимоги до функціонування центрів, завдання та права їх адміністраторів, а також передбачено можливість створення віддалених робочих місць для роботи адміністраторів центрів надання адміністративних послуг.
Зокрема, у центрі за рішенням органу (посадової особи), що його утворив, також може здійснюватися:
- прийняття звітів, декларацій та скарг,
- надання консультацій,
- прийняття та видача документів, не пов’язаних з наданням адміністративних послуг,
- укладення договорів і угод представниками суб’єктів господарювання, які займають монопольне становище на відповідному ринку послуг, які мають соціальне значення для населення (водо-, тепло-, газо-, електропостачання тощо).
У приміщенні, де розміщується центр, можуть надаватися супутні послуги (виготовлення копій документів, ламінування, фотографування, продаж канцелярських товарів, надання банківських послуг тощо).
Коментарі до матеріалу