Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Удосконалено функціонування мережі центрів надання адмінпослуг

06.09.2016

Уряд прийняв постанову від 31.08.16 р. № 565 "Про внесення змін до Примірного положення про центр надання адміністративних послуг".

Документом уточнено вимоги до функціонування центрів, завдання та права їх адміністраторів, а також передбачено можливість створення віддалених робочих місць для роботи адміністраторів центрів надання адміністративних послуг.

Зокрема, у центрі за рішенням органу (посадової особи), що його утворив, також може здійснюватися:

- прийняття звітів, декларацій та скарг,

- надання консультацій,

- прийняття та видача документів, не пов’язаних з наданням адміністративних послуг,

- укладення договорів і угод представниками суб’єктів господарювання, які займають монопольне становище на відповідному ринку послуг, які мають соціальне значення для населення (водо-, тепло-, газо-, електропостачання тощо).

У приміщенні, де розміщується центр, можуть надаватися супутні послуги (виготовлення копій документів, ламінування, фотографування, продаж канцелярських товарів, надання банківських послуг тощо).

 

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
30.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня   Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (наказ від 11.09.2025) З 27 вересня змінюються правила реєстрації ПН: роз’яснення ДПС Зміни в бронюванні: що передбачено в Програмі діяльності КМУ Для ФОП та самозайнятих – нові правила...
08.09.2025
Закон № 4536 опубліковано 3 вересня: огляд основних змін
Закон № 4536 вносить зміни, зокрема, до Податкового кодексу, Закону від 08.07.2010 № 2464-VІ , Закону від 18.06.2024 № 3817-ІХ. Більшість норм Закону № 4536 набирає чинності з першого числа місяця, наступного за місяцем його опублікування, тобто з 1 жовтня 2025 року. Більше за темою: Квартальна об&...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
Нове
01.10.2025
Чи звільняються роботодавці від сплати ЄСВ за ФОП і самозайнятих осіб із 1 жовтня 2025 року
З 1 жовтня 2025 року звільняються від сплати ЄСВ за себе фізособи-підприємці та інші самозайняті осіб при виконанні таких умов: роботодавець (у т. ч. резидент Дія Сіті) вже сплатив за них ЄСВ; сума сплаченого ЄСВ становить не менше мінімального страхового внеску. Більше за темою: Як обкладається в ...
01.10.2025
Комітет рекомендував Верховній Раді прийняти зміни щодо оформлення бухгалтерських документів з надання послуг
Мета ініціативи – надати суб’єктам господарювання право передбачати у договорі спрощений порядок оформлення первинних документів з надання послуг. Більше за темою:  Бухгалтерський облік ПДВ: перевір себе! Тара для готової продукції: бухгалтерський облік Передання тварин на забій ...
01.10.2025
ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 29.09.2025
ДПС на запит Комітету ВР з питань фінансів, податкової та митної політики надала відповіді щодо застосування окремих норм податкового законодавства України. Більше за темою: ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 26.09.2025 ДПС відповідає на актуальні запитання платникі...
Кращі матеріали