Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Удосконалено функціонування мережі центрів надання адмінпослуг

06.09.2016

Уряд прийняв постанову від 31.08.16 р. № 565 "Про внесення змін до Примірного положення про центр надання адміністративних послуг".

Документом уточнено вимоги до функціонування центрів, завдання та права їх адміністраторів, а також передбачено можливість створення віддалених робочих місць для роботи адміністраторів центрів надання адміністративних послуг.

Зокрема, у центрі за рішенням органу (посадової особи), що його утворив, також може здійснюватися:

- прийняття звітів, декларацій та скарг,

- надання консультацій,

- прийняття та видача документів, не пов’язаних з наданням адміністративних послуг,

- укладення договорів і угод представниками суб’єктів господарювання, які займають монопольне становище на відповідному ринку послуг, які мають соціальне значення для населення (водо-, тепло-, газо-, електропостачання тощо).

У приміщенні, де розміщується центр, можуть надаватися супутні послуги (виготовлення копій документів, ламінування, фотографування, продаж канцелярських товарів, надання банківських послуг тощо).

 

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
22.07.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Унесено зміни до Порядку обчислення середньої зарплати Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників Верховна Рада схвалила в цілому зміни до ПК щодо квартального податкового розрахунку для ФОП ДПС відповідає на актуальні...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
21.05.2025
Критично важливі підприємства до 28 травня мають подати відповідні дані: лист Мінекономіки
Більше за темою: Перелік галузевих та регіональних нормативних актів, якими затверджено критерії визнання підприємств критично важливими в особливий період Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Мінекономіки в листі від 19.05.2025 № 27-11/37509-07 поінформу...
Нове
25.07.2025
Документи, які набули чинності з 21 по 27 липня 2025 року
Документи, які набули чинності цього тижня та стануть у нагоді при здійсненні господарської діяльності. Закон України від 22.07.2025 № 4555-IX «Про внесення змін до Кримінального процесуального кодексу України щодо особливостей досудового розслідування кримінальних правопорушень, пов...
25.07.2025
Зміни в законодавстві з 21 по 25 липня 2025 року
Збірка змін в законодавстві, які відбулися цього тижня Оновлено правила ведення військового обліку: постанова КМУ від 16.07.2025 Передбачено, що комісії з перевірки обліку очолюватимуть представники місцевих адміністрацій (обласних, районних, міських), а до складу входитимуть також представники ДПС...
25.07.2025
Оновлено форму № 13-заг (місячна) та затверджено нову форму № 13-заг (річна) на 2026 рік
Для переробників молока, які мають власні або орендовані потужності з перероблення молочної сировини та отримання молочної продукції, оновлено форму № 13-заг (місячна) та затверджено нову форму № 13-заг (річна).  Більше за темою: Звіт про надходження молочної сировини на перероблення й отриман...
Кращі матеріали