Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Складання авансового звіту та оподаткування надміру витрачених коштів

Для кого ця стаття: для роботодавців, які направляють своїх працівників у відрядження.

Зі статті ви дізнаєтеся: порядок складання Звіту про використання коштів, наданих на відрядження або під звіт, та оподаткування надміру витрачених коштів.

Складання авансового звіту

Після повернення з відрядження працівник зобов’язаний подати в бухгалтерію Звіт про використання коштів, наданих на відрядження або під звіт (далі – Звіт) і повернути невикористану готівку. Форму Звіту та Порядок його складання затверджено наказом Мінфіну від 28.09.15 р. № 841 (далі – Порядок № 841). Звіт складається платником податку (підзвітною особою), що отримав такі кошти на підприємствах усіх організаційно-правових форм або в самозайнятої особи (абзац перший п. 6 Порядку № 841). Якщо під час відрядження працівник витратив власні кошти, на підставі цього Звіту бухгалтерія має провести з ним остаточний розрахунок.

Звіт подається до закінчення п’ятого банківського дня, що настає за днем, у якому платник податку завершує відрядження (пп. 170.9.2 Податкового кодексу, далі – ПК).

Якщо для відрядження за кордон аванс перерахували працівникові на корпоративну (валютну та гривневу) або на особисту платіжну картку, подати Звіт і повернути суму надміру витрачених коштів він повинен до закінчення третього банківського дня після завершення відрядження (пп. «б» пп. 170.9.3 ПК).

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали