Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Наказ про проведення рекламного розпродажу

Акценти цієї статті:

  • зразок наказу про проведення рекламної акції;
  • важливі нюанси проведення рекламної акції;
  • відсутність яких документів викличе підозру податківців у тому, що рекламний захід був проведений.

Нагадаємо, що реклама – це інформація про особу або товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких осіб або товару (ст. 1 Закону від 03.07.96 р. № 270/96-ВР, далі – Закон № 270).

Не вважається рекламою розміщення інформації про виробника товару та/або товар у місцях, де такий товар реалізується або надається споживачам, у тому числі на елементах обладнання та/або оформлення місць торгівлі, а також безпосередньо на самому товарі та/або його упаковці (ч. 7 ст. 8 Закону № 270).

Рекламні акції бувають різні. Наприклад, це може бути:

  • роздача листівок, буклетів, каталогів;
  • реклама по телевізору (рекламні ролики);
  • зовнішня реклама;
  • безплатна роздача зразків товарів або спеціальних пробників, дегустація;
  • безплатна роздача товару під покупку (наприклад, при купівлі одного товару другий – у подарунок);
  • безплатна роздача товару за підсумками конкурсу, розіграшу серед покупців і т. п.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали