Практика інтернет-продажів: оформлення та облік у продавця і покупця
Як відкрити торгівлю: документи, процедура, бухоблік і розрахунки
Торговельна діяльність для підприємств: документи, процедура, бухоблік і розрахунки
Спецпроект «РРО: путівник для юридичних осіб та ФОП»
У консультації розглянемо порядок обліку та документального оформлення операцій в інтернет-магазині.
Інтернет-магазин може бути організований суб’єктом господарювання (далі – СГ) як самостійний торговельний об’єкт або як доповнення до звичайного магазину (або торговельної мережі). Треба зазначити, що можливості інтернет-магазину в порівнянні зі звичайним магазином набагато більші, адже покупець може «відвідати» його в будь-який час доби, вивчати асортимент та споживчі якості товарів протягом необмеженого часу та в будь-який момент, не виходячи з будинку, оформити замовлення. Крім того, при інтернет-торгівлі заощаджуються кошти як продавця – на оренду торговельної площі, на персонал (не потрібні продавці), так і покупця, адже ціни в інтернет-магазинах найчастіше суттєво нижчі, ніж у звичайних.
Коло покупців інтернет-магазину широкий: це і фізичні особи (кінцеві споживачі), і СГ (юридичні та фізичні особи).
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року