Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Практика інтернет-продажів: оформлення та облік у продавця і покупця

03.09.2019 2605 0 1

Як відкрити торгівлю: документи, процедура, бухоблік і розрахунки

Торговельна діяльність для підприємств: документи, процедура, бухоблік і розрахунки

Спецпроект «РРО: путівник для юридичних осіб та ФОП»

У консультації розглянемо порядок обліку та документального оформлення операцій в інтернет-магазині.

Інтернет-магазин може бути організований суб’єктом господарювання (далі – СГ) як самостійний торговельний об’єкт або як доповнення до звичайного магазину (або торговельної мережі). Треба зазначити, що можливості інтернет-магазину в порівнянні зі звичайним магазином набагато більші, адже покупець може «відвідати» його в будь-який час доби, вивчати асортимент та споживчі якості товарів протягом необмеженого часу та в будь-який момент, не виходячи з будинку, оформити замовлення. Крім того, при інтернет-торгівлі заощаджуються кошти як продавця – на оренду торговельної площі, на персонал (не потрібні продавці), так і покупця, адже ціни в інтернет-магазинах найчастіше суттєво нижчі, ніж у звичайних.

Коло покупців інтернет-магазину широкий: це і фізичні особи (кінцеві споживачі), і СГ (юридичні та фізичні особи).

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали