• Швидкий пошук надійних рішень
    і практичної інформації

Uteka

Я шукаю...

Де шукати:

розширений пошук
Отримайте доступ до більше 2 мільйонів готових рішень, публікацій та оглядів
Оформити
передплату

Практика інтернет-продажів: оформлення та облік у продавця і покупця

Акценти цієї статті:

  • різні варіанти документального оформлення операцій із продажу товару через інтернет-магазин;
  • облік операцій продажу товару, якщо товар замовник забирає самостійно зі складу інтернет-магазину;
  • облік операцій продажу товару з урахуванням його доставки (як силами інтернет-магазину, так і з залученням сторонніх виконавців);
  • практичні приклади із проведеннями.

Оскільки роль первинних документів на даний момент велика, розглянемо, якими документами інтернет-магазин повинен оформити продаж товарів, щоб покупцю не загрожувала втрата витрат або податкового кредиту з ПДВ.

Взаємовідносини між суб'єктами електронної комерції регулюються Законом від 03.09.15 р. № 675-VIII (далі – Закон № 675), яким передбачено порядок укладання електронного договору (докладніше див. «Відкриваємо інтернет-магазин: крок за кроком»).

Водночас торгівля через інтернет-магазин, по суті, є різновидом дистанційної торгівлі та торгівлі на замовлення. Тому інтернет-торгівля (у т. ч. і документальне оформлення операцій) регулюється Правилами, затвердженими наказом Мінекономіки від 19.04.07 р. № 103 (далі – Правила № 103).

Також слід пам'ятати, що коли покупцями інтернет-магазину є суб'єкти господарювання, то документ, що підтверджує їх витрати на придбання товару, повинен містити обов'язкові реквізити, передбачені ст. 9 Закону від 16.07.99 р. № 996-XIV (далі – Закон № 996).

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали