Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Cпоживачі зможуть отримати компенсацію за неякісні послуги з електропостачання

20.10.2016

Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, на своєму засіданні прийняла Порядок забезпечення стандартів якості послуг з електропостачання (постанова НКРЕКП від 18.10.2016 № 1841).

Цей Порядок розроблений з метою захисту прав споживачів, яким надаються послуги з електропостачання неналежної якості, стимулювання ліцензіатів до підвищення рівня якості послуг та відповідає практиці європейських країн.

Порядок запроваджує загальні та гарантовані стандарти якості надання послуг, встановлює процедуру надання та розміри компенсацій споживачам за недотримання гарантованих стандартів.

Постанова направлена на державну реєстрацію в Міністерство юстиції України та вступає в дію після офіційного оприлюднення.

Гарантовані стандарти якості надання послуг з електропостачання та розмір компенсації за їх недотримання

Тип послуги

Стандарт

Розмір компенсації (без ПДВ), грн

З дня набрання чинності Порядком до 31.12.2017

З 01.01.2018

Видача договору про приєднання та технічних умов, у т.ч.:

 

 

 

для стандартного приєднання

5 робочих днів

100

200

без необхідності їх узгодження з власником (користувачем) магістральних інженерних мереж (приєднання, яке не є стандартним)

15 робочих днів

100

200

у разі необхідності їх узгодження з власником (користувачем) магістральних інженерних мереж (приєднання, яке не є стандартним)

30 робочих днів

100

200

Підключення електроустановки замовника до електричних мереж (стандартне приєднання), у т.ч.:

 

 

 

без потреби припинення електропостачання інших споживачів

5 днів

100

200

у разі потреби припинення електропостачання інших споживачів

10 днів

100

200

 

Підключення електроустановки замовника до електричних мереж (приєднання, яке не є стандартним), у т.ч.:

 

 

 

без потреби припинення електропостачання інших споживачів

5 днів

200

400

у разі потреби припинення електропостачання інших споживачів

10 днів

200

400

Підключення електроустановок споживача після відключення (крім населення)

5 робочих днів

100

200 

Відновлення електропостачання споживача після усунення порушень і оплати споживачем заборгованості, витрат на повторне підключення та збитків, завданих енергопостачальнику (для населення), у т.ч.:

 

 

 

у містах

3 робочі дні

100

200

у сільській місцевості

5 робочих днів

100

200

Відновлення електропостачання після перерви в електропостачанні

24 години

100

200

Надання на розгляд проекту договору про постачання електричної енергії, у т.ч.:

 

 

 

для споживачів (крім населення) із приєднаною потужністю до 150 кВт

7 робочих днів

50

100

для споживачів (крім населення) із приєднаною потужністю 150 кВт та більше

14 робочих днів

100

200

Технічна перевірка розрахункових засобів обліку (крім населення)

20 днів

100

200

Письмове звернення споживача

місяць

100

200

Проведення експертизи приладу обліку (для населення)

20 днів

100

200

Джерело: http://www.nerc.gov.ua/?news=5467

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
27.02.2025
Зберігання та використання пального на підприємстві у 2025 році: облік, податки та документальне оформлення
Марафон-2025: головні бухгалтерські акценти року У суб'єктів господарювання, які використовують у своїй діяльності транспортні засоби, інші машини та механізми, що споживають пальне, постійно виникають запитання, пов'язані з обліком і документальним оформленням операцій з таким пальним, а також зі з...
05.03.2025
Опубліковано постанову КМУ, якою спрощено процедуру бронювання військовозобов’язаних
Більше за темою: Бронювання працівників: покрокові дії Анулювання бронювання військовозобов’язаних: підстави та умови Звітність із військового обліку та бронювання 5 лютого на сайті Кабміну опубліковано постанову від 28.02.2025 № 233, якою внесено зміни до порядку бронювання війсь...
24.02.2025
До 31 березня продовжать процедуру перебронювання та підтвердження критичності
Більше за темою: Спецтема «Бронювання працівників: умови, порядок та оформлення» Як перебронювати працівників до 01.03.2025? Бронювання працівників: зміни з 1 грудня 2024 року Бронювання працівників: покрокові дії Уряд продовжить терміни підтвердження підприємства критичності та...
Нове
19.05.2025
Запланували чергові зміни до форми декларації про майновий стан і доходи та Інструкції щодо її заповнення
Повідомлення про оприлюднення проєкту наказу Мінфіну «Про внесення Змін до форми податкової декларації про майновий стан і доходи та Інструкції щодо заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи». ДПС повідомляє про оприлюднення Мінфіном проєкту наказу Мінфіну «Про вн...
19.05.2025
Затверджено Порядок надання СГД та фізособам компенсації під час тимчасового розміщення ВПО
Урядом 16 травня затверджено Порядок надання закладам, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форми власності, фізичним особам – підприємцям компенсації за спожиті житлово-комунальні послуги, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива під час тимчас...
19.05.2025
Змінено Порядок погодження Мінфіном окремих показників у межах облікових політик держпідприємств та госптовариств
Кабміном 16 травня прийнято рішення про внесення зміни до Порядку погодження Міністерством фінансів визначення методів обчислення величини резерву сумнівних боргів (резерву очікуваних кредитних збитків) та способу визначення коефіцієнта сумнівності у межах облікових політик державних унітарних підпр...
Кращі матеріали