Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Після держреєстрації припинення підприємницької діяльності фізособа продовжує обліковуватися у ДФС

У листі ГУ ДФС у м. Києві від 06.07.2016 № 4449/Г/26-15-13-02-15 податківці зазначили, що зняття з обліку у контролюючих органах фізосіб-підприємців здійснюється на підставі відомостей з ЄДР про державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізособи-підприємця.

Дата зняття з обліку фізособи – підприємця як платника податків відповідає даті отримання відомостей про державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізособи – підприємця.

Після держреєстрації припинення підприємницької діяльності фізособа продовжує обліковуватись у контролюючих органах як фізична особа – платник податків, яка отримувала доходи від провадження підприємницької діяльності.

Така фізична особа має забезпечити остаточні розрахунки з податків від провадження підприємницької діяльності, та в установлені строки подати до ДФС річну податкову декларацію за звітний рік, у якому проведено державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця.


 

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
06.05.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Прийнято закон щодо обміну інформацією та призупинення дії трудового договору Класифікатор професій та кваліфікаційні характеристики об'єднали з Реєстром кваліфікацій: підписано Закон До ДПС будуть подавати інформацію про банківські рахунки не тільки СГД, а та...
10.02.2025
У Верховній Раді зареєстровано законопроєкт про підвищення мінімальної зарплати, пенсій та прожиткового мінімуму
Більше за темою: Мінімальна зарплата та прожитковий мінімум – 2025: які розміри та на що вплинуть Розмір мінімальної заробітної плати Парламентарі подали законопроєкт № 12462, яким передбачається підвищення прожиткового мінімуму, мінімальної зарплати та мінімальної пенсії за віком у 202...
27.02.2025
Зберігання та використання пального на підприємстві у 2025 році: облік, податки та документальне оформлення
Марафон-2025: головні бухгалтерські акценти року У суб'єктів господарювання, які використовують у своїй діяльності транспортні засоби, інші машини та механізми, що споживають пальне, постійно виникають запитання, пов'язані з обліком і документальним оформленням операцій з таким пальним, а також зі з...
Нове
09.05.2025
Поділ приміщення на два і більше: як подати форму № 20-ОПП
Якщо платник податків поділив приміщення на два та більше об'єктів різного призначення, то подається заява за формою № 20-ОПП, в якій інформація щодо такого об'єкта оподаткування зазначається кількома рядками, – докладніше див. нижче. Головне управління ДПС у Житомирській області повідомляє, щ...
09.05.2025
ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 07.05.2025
Більше за темою: ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 02.05.2025 ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 22.04.2025 ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 08.04.2025 ДПС у листі від 07.05.2025 № 484/2/99-00-07-03...
08.05.2025
Як на підприємстві створити комісію з питань охорони праці
Основним завданням Комісії з питань охорони праці є захист законних прав та інтересів працівників у галузі охорони праці. Рішення Комісії оформлюється протоколом і має рекомендаційний характер. З метою забезпечення пропорційної участі працівників у вирішенні будь-яких п...
Кращі матеріали