Згідно з Порядком № 485, якщо платник ПДВ не згоден з рішенням комісії ДФС про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування (далі – ПН/РК) у ЄРПН, він може оскаржити її в адміністративному порядку.
Правила подання скарги, зокрема, такі:
Не можна подати скаргу для адміністративного оскарження, якщо рішення ДФС уже було оскаржене платником податків у судовому порядку.
Скарга розглядається податковим органом протягом 10 календарних днів з дня її отримання, причому строк розгляду скарги не може бути продовжений (пп. 56.23.3 Податкового кодексу). Після закінчення 10-денного строку платникові ПДВ направляється рішення за скаргою. А якщо протягом цього строку платникові не прийшла мотивована відмова, тоді з 11-го дня скарга вважається повністю задоволеною на користь платника ПДВ.
Задоволення скарги є підставою для реєстрації ПН/РК у ЄРПН (за наявності ліміту на електронному рахунку, достатнього для такої реєстрації).