Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Нюанси подачі звіту по ЄСВ та форми №1ДФ

Редакція

05.07.2017 761 0 0

Всіх працівників підприємства звільнено, але підприємство не ліквідовано. Чи необхідно подавати звіт по єдиному соціальному внеску та форму №1ДФ? Якщо не потрібно подавати, то чи слід повідомляти про це листом?

Згідно з Порядком формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 року №435 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 11.04.2016 №441) статтею 11 розділу II передбачено, якщо юридична особа або фізичні особи – підприємці не використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, Звіт за найманих працівників до органів доходів і зборів не подається.

Відповідно до пп. «б» п.176.2 ст.176 розділу IV Податкового кодексу України (далі - ПКУ) особи, які відповідно до цього Кодексу мають статус податкових агентів, зобов’язані подавати у строки, встановлені цим Кодексом для податкового кварталу, податковий розрахунок суми доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, а також суми утриманого з них податку до контролюючого органу за місцем свого розташування. Такий розрахунок подається лише у разі нарахування сум зазначених доходів платнику податку податковим агентом протягом звітного періоду. Запровадження інших форм звітності з зазначених питань не допускається.

Враховуючи зазначене вище, податковий агент при заповненні податкового розрахунку за ф. № 1ДФ не вказує відомості про найманих працівників, якщо протягом звітного податкового періоду на користь даних працівників не нараховувався та не виплачувався дохід.

Джерело: http://lv.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/301617.html

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали