Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Податкові консультації – 2017

11.01.2017

Відповідно до Закону України від 21 грудня 2016 р. № 1797-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні», який опубліковано в газеті «Голос України» від 31.12.2016 № 251, внесено зміни в правила надання індивідуальних податкових та узагальнюючих консультацій. Зміни наберуть чинності з 1 квітня 2017 року.

По-перше, буде зменшено термін для надання відповіді контролюючим органом на звернення платника податків з 30 до 25 календарних днів, що настають за днем отримання такого звернення.

Окрім того, уповноважена особа органу, який цю консультацію надає, може прийняти рішення про продовження строку розгляду звернення, але не більше 10 календарних днів, та письмово повідомити про це платнику податків.

По-друге, чітко визначено обов’язкові реквізити такого звернення у письмовій формі:

- найменування для юридичної особи або прізвище, ім’я, по батькові для фізичної особи,

- податкову адресу,

- номер засобу зв’язку та адресу електронної пошти, якщо такі наявні;

- код згідно з ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб) або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті);

- зазначення, в чому полягає практична необхідність отримання податкової консультації;

- підпис платника податків;

- дата підписання звернення.

На звернення платника податків, що не відповідає цим вимогам, податкова консультація не надається, а надсилається відповідь у порядку та строки, передбачені Законом України «Про звернення громадян».

По-третє, за вибором платника податків індивідуальна податкова консультація надається в усній або письмовій формі.

При цьому, індивідуальна податкова консультація, надана в письмовій формі, обов’язково повинна містити:

- назву – податкова консультація;

- реєстраційний номер в єдиній базі індивідуальних податкових консультацій;

- опис питань, що порушуються платником податків, з урахуванням фактичних обставин, зазначених у зверненні платника податків;

- обґрунтування застосування норм законодавства;

- висновок з питань практичного використання таких норм законодавства.

Індивідуальна податкова консультація, надана в письмовій формі, підлягає реєстрації в єдиній базі індивідуальних податкових консультацій та розміщенню на офіційному веб-сайті ДФС, без зазначення найменування (прізвища, ім’я, по батькові) платника податків, коду згідно з ЄДРПОУ (реєстраційного номера облікової картки) та його податкової адреси.

Усі платники матимуть безоплатний та вільний доступ до даних єдиної бази індивідуальних податкових консультацій на офіційному веб-сайті ДФС України.

Змін щодо надавачів індивідуальних податкових консультацій не відбулося. В усній формі консультації надаватимуть контролюючі органи та державні податкові інспекції, а у письмовій формі - контролюючі органи в АР Крим, містах Києві та Севастополі, областях, міжрегіональні територіальні органи, центральний органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.

Щодо узагальнюючих податкових консультацій, то їх надаватиме Мінфін. Вони підлягатимуть оприлюдненню на офіційному веб-сайті Мінфіну протягом 5-ти календарних днів з дня їх надання.

Податкові консультації, які будуть надані у письмовій або електронній формі до 31 березня 2017 року (включно), звільняють платника податків від відповідальності (включаючи фінансову), за діяння, що містять ознаки податкового правопорушення, вчинені до 31 грудня 2017 року (включно).

З 1 січня 2018 року індивідуальна податкова консультація, надана контролюючим органом у письмовій або електронній формі до 31.03.2017 року (включно), не підлягатиме застосуванню.

Джерело: http://lv.sfs.gov.ua/media-ark/news-a...

 

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
06.05.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Прийнято закон щодо обміну інформацією та призупинення дії трудового договору Класифікатор професій та кваліфікаційні характеристики об'єднали з Реєстром кваліфікацій: підписано Закон До ДПС будуть подавати інформацію про банківські рахунки не тільки СГД, а та...
10.02.2025
У Верховній Раді зареєстровано законопроєкт про підвищення мінімальної зарплати, пенсій та прожиткового мінімуму
Більше за темою: Мінімальна зарплата та прожитковий мінімум – 2025: які розміри та на що вплинуть Розмір мінімальної заробітної плати Парламентарі подали законопроєкт № 12462, яким передбачається підвищення прожиткового мінімуму, мінімальної зарплати та мінімальної пенсії за віком у 202...
27.02.2025
Зберігання та використання пального на підприємстві у 2025 році: облік, податки та документальне оформлення
Марафон-2025: головні бухгалтерські акценти року У суб'єктів господарювання, які використовують у своїй діяльності транспортні засоби, інші машини та механізми, що споживають пальне, постійно виникають запитання, пов'язані з обліком і документальним оформленням операцій з таким пальним, а також зі з...
Нове
09.05.2025
Мінагрополітики здійснює моніторинг відповідності критично важливих підприємств Критеріям
Мінагрополітики наголошує на неухильному дотриманні вимог законодавчих та інших нормативно-правових актів протягом діяльності підприємств з дати прийняття рішення про визначення їх критично важливими.  Більше за темою: Бронювання військовозобов’язаних працівників агропромислового се...
09.05.2025
Скільки отримає пенсіонер у разі благодійної пожертви від юрособи
Якщо благодійна пожертва адресна, 70 % суми виплачується пенсіонеру, 30 % суми спрямовується до бюджету ПФУ та використовується як фінансовий ресурс на виплату пенсій. Більше за темою: Договір пожертви До фінансування пенсійних виплат на благодійній основі може долучитися будь-яка юридична або...
09.05.2025
Інструктаж з охорони праці у разі надомної або дистанційної роботи
Більше за темою: Зміни стосовно дистанційної та надомної роботи В організації працює три особи (начальник та 2 головних спеціаліста). Наразі стало питання щодо проходження навчання з ОП: чи повинен проходити начальник організації чи спеціаліст, який займається розробкою та реєстрацією інструкц...
Кращі матеріали