Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

На підприємстві – тільки директор: як йому піти у відпустку?

20.08.2018 4968 2 1

Кому та як директор може делегувати повноваження на час своєї відсутності
Головбух заміщає директора: як це оформити?

Ситуація: директор є єдиним працівником і засновником підприємства. Він хоче піти у щорічну відпустку.

У чому питання: як правильно оформити відпустку директорові та на кого покласти обов'язки на час його відсутності, якщо інших найманих працівників на підприємстві немає.

Право на відпустку тривалістю не менше 24 календарних днів гарантується всім найманим працівникам, і директор не виняток (ст. 6 Закону від 15.11.96 р. № 504/96-ВР). Зазвичай у період відпустки директора його обов'язки виконує його заступник або інший співпрацівник. Але як бути, якщо інших співпрацівників на підприємстві немає?

У законодавстві недостатньо врегульовано це питання. Але це зовсім не означає, що ситуація безвихідна. Нижче ми відповімо на всі запитання.

Як директорові оформити свою від­пустку?

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали