Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як сільгосппідприємству продати або купити транспорт

Оподаткування доходів фізосіб від продажу ТЗ
Автомобіль на підприємстві: придбання, оформлення, облік, страхування, списання

Для кого ця стаття: для сільгосппідприємств, які оформляють договір купівлі-продажу автомобіля або іншої сільгосптехніки.

Із цієї статті ви дізнаєтеся: про порядок і можливі варіанти оформлення договору купівлі-продажу автомобіля/сільгосптехніки, а також вартість кожного варіанта.

Ситуація
Сільгосппідприємство має у власності сільгосптехніку, мікроавтобус, вантажний і два легкових автомобілі. Воно хоче продати два легкових авто і на виручені гроші придбати додаткову одиницю сільгосптехніки, яка потрібна для провадження діяльності. У зв'язку із цим у підприємства виник ряд запитань:
1. Чи обов'язково нотаріально завіряти договір купівлі-продажу? Чи можна такий договір оформити в сервісному центрі МВС або в центрі надання адміністративних послуг (далі – ЦНАП)?
2. Які документи потрібні для оформлення договору у нотаріуса, у сервісному центрі МВС та ЦНАП?
3. Які витрати матиме сільгосппідприємство у зв'язку з оформленням купівлі-продажу таких транспортних засобів (далі – ТЗ)?

Відповіді на ці запитання ви знайдете в нашій консультації.

Питання, пов'язані з договором купівлі-продажу автомобіля, сільгосптехніки або трактора, регулюються гл. 54 Цивільного кодексу (далі – ЦК). Звернемо вашу увагу на основні моменти, про які слід знати, якщо ви хочете продати або купити ці об'єкти:

Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
Готові рішення
і приклади
Миттєва активація
доступу
Можливість задати
питання експерту
Щоденні
оновлення
Доступ до ексклюзивних
матеріалів
Відкритий архів
матеріалів c 2015 року
Статті за темою
14.07.2025
Як оформити маркетингові послуги без податкових ризиків
Як правильно оформити маркетингові послуги, щоб уникнути претензій податківців? Ми  розглянемо ключові ознаки, ризики та наведемо готові формулювання для договорів та актів, а також зразок наказу. Маркетингові послуги – це комплекс заходів, спрямованих на вивчення ринку, просування товарі...
09.07.2025
Акти виконаних робіт із збирання врожаю: вимоги та практика оформлення
У статті наведено вимоги до змісту акта виконаних робіт, порядок його складання та приклади оформлення. Сільгосппідприємства нерідко залучають підрядників до збирання врожаю. Для підтвердження факту виконання робіт і відображення витрат в обліку необхідно правильно оформити акт. У статті наведено ви...
07.07.2025
Як внесок до статутного капіталу передано автомобіль або сільгосптехніку: чи можна забрати це майно в разі виходу зі складу засновників?
У статті розглянуто, чи може засновник у разі виходу з ТОВ або ФГ забрати майно, передане ним раніше як внесок у статутний капітал, та надано рекомендації, як правильно з юридичного погляду оформити цю операцію . Досить часто внески до статутного капіталу сільськогосподарського підприємства здійснюю...
Популярне
18.07.2025
Тракторист-машиніст в сільському господарстві: як правильно прописати посаду?
У штатному розписі сільськогосподарського підприємства є посада «тракторист-машиніст». Відповідний запис зроблено у трудовій книжці працівника. Чи є правильною ця назва і чи матиме працівник право на пільгову пенсію? А як бути, якщо працівник, у трудовій книжці якого зроблено неточний з...
27.06.2025
Агропідприємство заправляє техніку підрядників: як уникнути акцизних ризиків
В даній консультації розглянемо, якими чином агропідприємтва можуть заправляти техніку підрядників,  щоб такі дії не визнали реалізацією пального. Досить часто для виконання тих або інших сільськогосподарських робіт агропідприємства вимушені залучати до роботи підрядників. Згідно із Цивільним к...
27.05.2025
На підприємстві змінився директор: 7 запитань із практики
У статті розглянуто питання, що виникають у підприємства у разі зміни директора. Запитання стосуються оформлення трудових відносин, реєстрації зміни директора в ЄДР, інформування податкового органу, контрагентів та оформлення електронного підпису. Акценти цієї статті: Чи потрібно реєструвати інфо...
Нове
22.07.2025
Чи потрібно оформлювати рішення засновників ТОВ/ФГ для розірвання договору суборенди
У статті розповімо, чи необхідно оформлювати рішення засновників ТОВ/ФГ, якщо договір суборенди припиняється достроково. У статті на прикладі двох практичних ситуацій розглянемо, чи слід отримувати попередню згоду засновників ТОВ/членів фермерського господарства для розірвання договору суборенди зем...
21.07.2025
Податкова застава: порядок застосування та підстави для припинення
У статті розповімо про податкову заставу – один із способів забезпечення сплати платником податків грошового зобов'язання та пені. Податкова застава є важливим механізмом забезпечення виконання платниками податків своїх грошових зобов’язань перед бюджетом. Вона гарантує права податкових ...
14.07.2025
Види діяльності: на що впливає КВЕД?
У статті розглянуто, з якою метою використовується КВЕД суб’єктами господарювання, на які аспекти може вплинути вибір виду діяльності та як змінити інформацію про види діяльності в ЄДР. Інформація про види діяльності, якими займається суб’єкт господарювання, міститься в Єдиному державном...
Кращі матеріали