Гарантійні ремонти та заміни: приклади обліку
Як відкрити торгівлю: документи, процедура, бухоблік і розрахунки
Торговельна діяльність для підприємств: документи, процедура, бухоблік і розрахунки
У консультації розглянемо на практичних прикладах, як відображаються в обліку операції, пов’язані з ремонтами та замінами товарів протягом гарантійного строку, у продавців таких товарів і покупців-юросіб.
У випадку придбання товару неналежної якості покупець протягом гарантійного строку має право на безплатне усунення недоліків товару в розумний строк (тобто на гарантійний ремонт за рахунок продавця).
У роздрібній торгівлі вимоги про проведення гарантійного ремонту товару покупець зазвичай пред’являє роздрібному продавцеві. При цьому залежно від використовуваної схеми договірних взаємовідносин продавець може організувати проведення гарантійного ремонту:
- через власний підрозділ – сервісну організацію;
- сторонню сервісну організацію, з якою в торговця укладено договір підряду на виконання ремонтних робіт (ст. 837 ЦК).
Повна версія доступна тільки передплатникам
Отримайте відповідь на своє питання зараз і забезпечте себе від питань в майбутньому. Підпишіться на електронне видання для бухгалтерів і керівників Uteka
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року