Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Форми та Порядок повідомлення про відповідність зазнають змін

03.08.2016

Мінекономрозвитку оприлюднило проект постанови Кабміну "Про затвердження форми та Порядку повідомлення адміністратора або відповідного дозвільного органу про відповідність матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства".

Метою проекту постанови є визначення процедури повідомлення адміністратора або відповідного дозвільного органу про відповідність матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства як у паперовому, так і в електронному вигляді за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку, з урахуванням норм чинного законодавства.

Документ визначає, що матеріально-технічна база суб'єкта господарювання - це земельні ділянки, будівлі, приміщення, матеріальні ресурси, засоби виробництва і документи, необхідні для здійснення певних дій щодо здійснення господарської діяльності або її видів.

Суб'єкт господарювання має право здійснювати господарську діяльність, за винятком окремих видів господарської діяльності, визначених чинним законодавством, без отримання документа дозвільного характеру на підставі подання декларації відповідності матеріально-технічної бази. Він може подавати декларацію в електронній або паперовій формі на вибір.

 

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
01.07.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (текст наказу від 16.06.2025) Грошова компенсація за невикористані щорічні відпустки У Резерв+ з’являться нові можливості отримати автоматичну відстрочку Уряд затвердив зміни до Порядку нарахування Є...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
04.07.2025
Документи, які набули чинності з 30 червня по 6 липня 2025 року
Документи, які набули чинності цього тижня та стануть у нагоді при здійсненні господарської діяльності. Указ Президента від 27.06.2025 № 421/2025 «Про Раду з питань підтримки підприємництва» Указ Президента від 27.06.2025 № 422/2025 «Про рішення Ради національної бе...
04.07.2025
Зміни в законодавстві з 30 червня по 4 липня 2025 року
Збірка змін в законодавстві, які відбулися цього тижня Оприлюднено проєкт змін до Порядку зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН ДПС оприлюднила проєкт постанови КМУ «Про внесення змін до Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладни...
04.07.2025
Вимоги до системи управління ризиками визначено для надавачів нефінансових платіжних послуг
Національний банк визначив вимоги до системи управління ризиками надавачів нефінансових платіжних послуг у межах підготовки до запровадження відкритого банкінгу. Національний банк визначив вимоги до системи управління ризиками надавачів нефінансових платіжних послуг у межах підготовки до запроваджен...
Кращі матеріали