Організація харчування працівників
У консультації розглянемо особливості обліку операцій, пов’язаних з організацією харчування працівників. Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів У консультації розглянемо особливості обліку операцій, пов’язаних з організацією харчування працівників. Загальні положення Порядок ...
Ольга Папінова
20.10.2020 350 0 0
Облік витрат на експлуатацію офісного автомобіля
У будь-якого мало-мальськи солідного офісу обов’язково є автомобіль, а іноді й декілька. Потрапити в офіс вони могли різними шляхами. Можливо, одні купили, інші – орендували. Але всі автомобілі потребують витрат на свою експлуатацію, причому чималих. Деякі із цих витрат, із точки зору бу...
Олена Кушина
20.10.2020 372 0 0
Облік офісного софту
У консультації розглянемо особливості обліку комп’ютерних програм (далі – КП), якими зазвичай користуються співробітники офісу. Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів У консультації розглянемо особливості обліку комп’ютерних програм (далі – КП), якими зазвичай кори...
20.10.2020 3302 2 5
Канцтовари та інші офісні предмети: правила обліку
Незважаючи на перехід на електронний документообіг, папір, ручки, степлери, папки та інші канцтовари, як і раніше, використовуються в роботі офісу. До того ж, і для комп’ютерного обладнання доводиться купувати витратні матеріали (наприклад, картриджі для принтерів). Як вести облік таких офісни...
Марина Власова
20.10.2020 986 0 2
Охоронна сигналізація та відеоспостереження: облік
Кожне підприємство хоче зберегти своє майно. Для цього можна встановити спеціальне обладнання, уклавши договір на його монтаж. Як ураховувати витрати на охоронну систему офісу, ви дізнаєтеся із цієї консультації. Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів Кожне підприємство хоче зберегти своє...
20.10.2020 532 0 1
Облік витрат на благоустрій офісу
Безумовно, приємне враження повинен справляти не тільки офіс підприємства, але й прилегла до нього територія. У консультації розповімо, як відобразити в обліку операції з благоустрою території, що прилягає як до власного, так і до орендованого офісу. Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів...
Олександра Савченко
20.10.2020 753 0 0
Оренда офісу: облік витрат орендаря
Далеко не завжди в підприємства є можливість і бажання придбати власну будівлю або приміщення для офісу. Тому орендований офіс – це звичайне явище. У консультації розповімо, які витрати найчастіше виникають в орендаря у випадку користування офісом за договором операційної оренди та як такі вит...
Вікторія Якимащенко
20.10.2020 1045 0 2
Відкриваємо офіс: пам’ятка cуб’єкта господарювання
Як великим компаніям, так і підприємствам із невеликим штатом співробітників важко вести діяльність без офісного приміщення. Якщо в суб’єкта господарювання (далі – СГ) немає у власності приміщення, яке може служити офісом, йому треба взяти в користування таке приміщення. Якщо офіс переда...
Маргарита Майоренко
20.10.2020 339 0 0
Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів
Навіть невелике підприємство, як правило, має офіс (власний або орендований), оснащений необхідними меблями та комп’ютерною технікою. А сучасні офіси успішних підприємств немислимі без автомобілів, кондиціонерів, бойлерів, мікрохвильових печей та іншої техніки, яка призначена зробити умови пра...
Редакція
20.10.2020 1612 0 2
Матеріальна допомога держслужбовцю для вирішення соціально-побутових питань у період карантину
Як регулюються питання проходження служби держслужбовцем, з яким у травні 2020 року укладено контракт, та чи може йому бути виплачена під час карантину матеріальна допомога для вирішення соціально-побутових питань? Гаряча лінія «Антивірус»: як працювати на карантині Матеріальна допомога...
Анна Канішевська
20.10.2020 1042 1 0
Доставка співробітників до офісу і назад: облікові нюанси
Роботодавці, чиї офісні приміщення розташовані в місцях, куди дістатися не так легко, уже давно пропонують своїм співробітникам своєрідний бонус: безплатне перевезення з дому на роботу та з роботи додому. Навесні поточного року – під час жорсткого карантину – цей бонус перетворився в нео...
19.10.2020 1987 0 2
5 кроків для легкого та успішного звітування
Друзі! Розпочався звітний період. Усі бухгалтери та підприємці добре знають, наскільки це відповідальна справа. Ситуація з карантином та підвищеними штрафами не додає оптимізму. Як успішно пройти звітний період? Пропонуємо вам поради від наших партнерів, розробників сервісу для створення, перевірки...
19.10.2020 379 0 1
Облік офісних основних засобів
Навіть маленький офіс зазвичай має у своєму розпорядженні необхідний мінімум меблів і комп’ютерної техніки, які потрібно враховувати та контролювати. А великі сучасні офіси немислимі без автомобілів, кондиціонерів, бойлерів, мікрохвильових печей та іншої техніки, яка призначена зробити умови п...
18.10.2020 6327 0 7
Отримуємо кошти від покупців через LIQPAY: коли оформляти податкову накладну
Ситуація: підприємство – платник ПДВ продає товари через сайт і отримує плату за товари через платіжний сервіс LiqРay. У такому разі кошти на його рахунокзазвичай надходять не відразу. На яку дату слід складати податкову накладну (далі – ПН)? Чи можна оформити одну зведену ПН на такі п...
Ірина Приймак
15.10.2020 709 0 0
Податкова та бухгалтерська амортизація: що спільного, у чому відмінність
Податкову амортизацію розраховують ті платники податку на прибуток, які використовують різниці, обчислюючи базу з податку на прибуток. Порівняємо правила нарахування податкової та бухгалтерської амортизації, і відповідно розберемося у причинах «амортизаційних» різниць. Податкову амортиза...
Галина Морозовська
15.10.2020 4664 0 4
Якщо заборгованість із зарплати виплачується у жовтні 2020 року
Компенсація громадянам втрати частини доходів у зв’язку з порушенням строків їх виплати провадиться в разі затримки виплати доходів на один і більше календарних місяців відповідно до Порядку, затвердженого постановою КМУ від 21.02.01 р. № 159. Сума компенсації обчислюється як добуток нарахова...
Жанна Лаврентьєва
15.10.2020 95 0 0
На підприємстві практиканти із закладу профтехосвіти
Із цієї статті ви дізнаєтеся: якими нормами законодавства регламентуються відносини підприємства із практикантами; які документи необхідно оформити у випадку проходження практики учнями закладу професійної або професійно-технічної освіти; чи потрібно повідомляти орган ДПС про прийняття практика...
Олена Кантерман
15.10.2020 481 0 0
Послуги від нерезидента отримали, а ПН оформити забули: як виправити помилку
Ситуація. Платник ПДВ 14.07.20 р. перерахував нерезиденту суму передоплати за рекламні послуги. Акт наданих послуг був підписаний 10.08.20 р. Проте за цією операцією податкові зобов’язання з ПДВ не були нараховані й податкова накладна (далі – ПН) не була оформлена. Помилку виявлено в жов...
Зінаїда Омельницька
15.10.2020 877 0 2
Турзбір: увага до деталей
Із цієї статті ви дізнаєтеся: хто є платником туристичного збору, а хто звільняється від його сплати; як розрахувати суму турзбору; як розрахувати суму збору за неповну добу проживання; коли сплачувати збір, якщо бронюється місце в готелі; чи може туроператор сплачувати збір за туриста; у як...
15.10.2020 472 0 0
Оренда свердловини: хто повинен платити ренту за воду та надра
Зі статті ви дізнаєтеся: хто повинен сплачувати рентну плату та подавати звітність у випадку оренди свердловини для видобування підземних вод. Зі статті ви дізнаєтеся: хто повинен сплачувати рентну плату та подавати звітність у випадку оренди свердловини для видобування підземних вод. Хто повинен от...
Катерина Тихомирова
15.10.2020 757 0 0