Рубрика:
Рубрики розділу:
Облік витрат на благоустрій офісу
Безумовно, приємне враження повинен справляти не тільки офіс підприємства, але й прилегла до нього територія. У консультації розповімо, як відобразити в обліку операції з благоустрою території, що прилягає як до власного, так і до орендованого офісу. Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів...
A Олександра Савченко
20.10.2020 743 0 0
Оренда офісу: облік витрат орендаря
Далеко не завжди в підприємства є можливість і бажання придбати власну будівлю або приміщення для офісу. Тому орендований офіс – це звичайне явище. У консультації розповімо, які витрати найчастіше виникають в орендаря у випадку користування офісом за договором операційної оренди та як такі вит...
20.10.2020 1025 0 2
Інвентаризація на підприємстві: потрібен професійний підхід, а інакше в ній немає сенсу
Про що ця стаття? Вивчивши полеміку бухгалтерів на форумах і в соцмережах, автор доходить висновку: багато колег уважають, що без інвентаризації можна обійтися. Розглянемо, чи так це насправді та до яких наслідків на практиці (не віртуальних!) може призвести відмова від проведення фактичної (не форм...
22.10.2020 494 0 0
Відкриваємо офіс: пам’ятка cуб’єкта господарювання
Як великим компаніям, так і підприємствам із невеликим штатом співробітників важко вести діяльність без офісного приміщення. Якщо в суб’єкта господарювання (далі – СГ) немає у власності приміщення, яке може служити офісом, йому треба взяти в користування таке приміщення. Якщо офіс переда...
20.10.2020 331 0 0
Чи потрібно проводити інвентаризацію при зміні бухгалтера
Ситуація. З підприємства звільняється бухгалтер, який також за сумісництвом виконував обов’язки касира. Запитання. Чи обов’язково проводити інвентаризацію в такому випадку? Коротка відповідь. Бухгалтер не є матеріально відповідальною особою, тому проводити позапланову інвентаризацію ...
22.10.2020 289 0 0
Чи може орган ДПС вимагати проведення інвентаризації на підприємстві
Під час документальної перевірки підприємства представники податкового органу вимагали від нас проведення інвентаризації. Наскільки правомірною є така вимога, чим установлена? Інвентаризація: річна й не тільки Запитання – відповіді Під час документальної перевірки підприємства представники по...
22.10.2020 421 0 0
Підприємству потрібно виготовити нову печатку: кого та як потрібно повідомити, які документи оформити
На підприємстві за давністю часу зносилася печатка (була виготовлена 15 років тому). Хочемо виготовити нову печатку. Чи потрібно для цього отримувати дозвіл, які документи слід оформити та кого повідомити? Відповіді на актуальні запитання: податок на прибуток, ПДВ, єдиний податок, Практична ситуаці...
08.10.2020 330 0 0
Чи можна додати КВЕД, якого немає в статуті підприємства?
Підприємство займається різними видами діяльності. Чи обов’язково перераховувати всі їх у статуті? І чи можна додати КВЕД, якщо даного виду діяльності немає в статуті підприємства, але фактично така діяльність ведеться? Відповіді на актуальні запитання: податок на прибуток, ПДВ, єдиний податок...
08.10.2020 329 0 0
Як збільшити статутний капітал ТОВ
Учасники ТОВ вирішили збільшити статутний капітал (далі – СК) за рахунок додаткових вкладів у грошовій формі. Як оформити таку операцію? Відповіді на актуальні запитання: податок на прибуток, ПДВ, єдиний податок, Практична ситуація Учасники ТОВ вирішили збільшити статутний капітал (далі &nda...
08.10.2020 401 0 0
Як переукласти договір оренди землі за новими правилами
Чули, що з липня 2020 року змінилися правила переукладання договорів оренди земельних ділянок. Ми оформили договір оренди земельної ділянки приватної власності в 2015 році на 10 років (до 2025 року). Умову про автоматичне поновлення договору на той самий строк у ньому не передбачено. Зміни до догово...
08.10.2020 461 0 0
Як підприємству придбати автомобіль на виплат
Підприємство для господарської діяльності хоче обзавестися власним новеньким автомобілем, але на даний момент у нас немає всієї необхідної суми. Однак ми готові вносити платежі в призначений строк. Які варіанти можуть бути в такій ситуації, що порадите? Відповіді на актуальні запитання: податок на ...
08.10.2020 288 0 0
Облік витрат на експлуатацію офісного автомобіля
У будь-якого мало-мальськи солідного офісу обов’язково є автомобіль, а іноді й декілька. Потрапити в офіс вони могли різними шляхами. Можливо, одні купили, інші – орендували. Але всі автомобілі потребують витрат на свою експлуатацію, причому чималих. Деякі із цих витрат, із точки зору бу...
20.10.2020 369 0 0
Доставка співробітників до офісу і назад: облікові нюанси
Роботодавці, чиї офісні приміщення розташовані в місцях, куди дістатися не так легко, уже давно пропонують своїм співробітникам своєрідний бонус: безплатне перевезення з дому на роботу та з роботи додому. Навесні поточного року – під час жорсткого карантину – цей бонус перетворився в нео...
19.10.2020 1977 0 2
Організація харчування працівників
У консультації розглянемо особливості обліку операцій, пов’язаних з організацією харчування працівників. Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів У консультації розглянемо особливості обліку операцій, пов’язаних з організацією харчування працівників. Загальні положення Порядок ...
20.10.2020 341 0 0
Надання безповоротної фіндопомоги резидентові: чи будуть витрати у випадку відсутності ділової мети
Підприємство – платник податку на прибуток згідно з договором надає безповоротну фінансову допомогу (далі – БФД) юрособі-резиденту – платникові податку на прибуток. Сума фіндопомоги перераховується на поточний банківський рахунок отримувача. Чи включається сума такої БФД до податко...
08.10.2020 575 0 2
«Дешевий продаж» і благодійне передання оcновних засобів: що з єдиним податком?
Підприємство – платник єдиного податку (далі – ЄП) третьої групи за ставкою 5 % у липні цього року здійснило такі операції з основними засобами (далі – ОЗ): продано за 20 000 грн виробниче обладнання балансовою вартістю 100 000 грн; передано безплатно неприбутковій організації мікр...
08.10.2020 221 0 0
Облік офісного софту
У консультації розглянемо особливості обліку комп’ютерних програм (далі – КП), якими зазвичай користуються співробітники офісу. Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів У консультації розглянемо особливості обліку комп’ютерних програм (далі – КП), якими зазвичай кори...
20.10.2020 3245 2 5
Канцтовари та інші офісні предмети: правила обліку
Незважаючи на перехід на електронний документообіг, папір, ручки, степлери, папки та інші канцтовари, як і раніше, використовуються в роботі офісу. До того ж, і для комп’ютерного обладнання доводиться купувати витратні матеріали (наприклад, картриджі для принтерів). Як вести облік таких офісни...
20.10.2020 941 0 2
Облік офісних основних засобів
Навіть маленький офіс зазвичай має у своєму розпорядженні необхідний мінімум меблів і комп’ютерної техніки, які потрібно враховувати та контролювати. А великі сучасні офіси немислимі без автомобілів, кондиціонерів, бойлерів, мікрохвильових печей та іншої техніки, яка призначена зробити умови п...
18.10.2020 6310 0 7
Охоронна сигналізація та відеоспостереження: облік
Кожне підприємство хоче зберегти своє майно. Для цього можна встановити спеціальне обладнання, уклавши договір на його монтаж. Як ураховувати витрати на охоронну систему офісу, ви дізнаєтеся із цієї консультації. Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів Кожне підприємство хоче зберегти своє...
20.10.2020 513 0 1