Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Підсумований облік робочого часу

Відеозапис вебінару «Підсумований облік робочого часу: запровадження, графіки роботи й оплата»

Частина 1 Світлана Лістрова
Запровадження підсумованого обліку робочого часу. Розробка та затвердження графіків роботи за підсумованого обліку   

Частина 2 Світлана Лістрова
Оплата праці за підсумованого обліку робочого часу

Програма вебінару

10:30-12:30

Запровадження підсумованого обліку робочого часу. Розробка та затвердження графіків роботи за підсумованого обліку   

1. Запровадження підсумованого обліку робочого часу

  • Підсумований облік робочого часу: переваги та недоліки.
  • В яких випадках може запроваджуватися підсумований облік робочого часу?
  • Норма робочого часу як обов’язкова умова в разі  підсумованого обліку.
  • В якому документі передбачають запровадження підсумованого обліку?
  • Чи можна керуватися Методрекомендаціями № 138?
  • Запровадження підсумованого обліку робочого часу – це зміна істотних умов праці.
  • Передумови для запровадження підсумованого обліку.
  • Які обов’язкові елементи в разі запровадження підсумованого обліку?
  • Алгоритм запровадження підсумованого обліку робочого часу.
  • Що обов’язково треба передбачити в колдоговорі (Положенні про підсумований облік робочого часу)?
  • Обліковий період, зміни, чергування змін слід чітко прописати.
  • Обліковий період, прийняття чи звільнення посеред облікового періоду.
  • Як рахувати нормальну тривалість робочого часу та надурочні?
  • Оплата праці за підсумованого обліку робочого часу – у колдоговорі чи в Положенні про оплату праці.
  • Чи достатньо в колдоговорі і ПВТР просто прописати, що може застосовуватися підсумований облік?
  • Чи можна поєднати підсумований облік робочого часу з неповним робочим часом або гнучким режимом роботи?
  • Підсумований облік у разі відрядної оплати та в разі поєднання відрядної та погодинної оплати праці.

2. Розробка та затвердження графіків роботи за підсумованого обліку

  • Якими нормами КЗпП слід керуватися?
  • Де визначати початок і закінчення зміни (перерви), її тривалість, порядок чергування і щотижневий відпочинок?
  • Графіки роботи (змінності) розробляють одразу на весь обліковий період.
  • Графік роботи (змінності) містить планові показники.
  • Графік роботи (змінності) не складають індивідуально для кожного працівника.
  • Коли доцільно установлювати графік «доба через три»?
  • Навіщо передбачають скорочені і подовжені зміни?
  • Підмінний працівник: навіщо потрібен і як його оформити.
  • Чи можуть бути у графіку за підсумованого обліку для одних працівників лише «денні» зміни, для інших – лише «нічні»?
  • Підсумований облік за графіком «2 дні робота/2 дні відпочинок»: чи можливий.
  • В яких випадках гнучкий режим може замінити підсумований облік?
  • У Положенні про табельний облік слід зафіксувати особливості табелювання.

Світлана Лістрова,
незалежна експертка з трудового законодавства та оподаткування, сертифікат ACCA DipIFR  

12:30-12:50

Огляд функціональних можливостей програмного продукту «Облік бюджетної установи» 

Людмила Костюк, 
провідний фахівець ТОВ "Комплексні бюджетні системи"

12:50-13:50

Оплата праці за підсумованого обліку робочого часу

3. Оплата праці за підсумованого обліку робочого часу

  • Що вважати нормою робочого часу під час нарахування зарплати.
  • Як нараховувати зарплату за різних форм оплати праці: місячний оклад, погодинна оплата, відрядна оплата.
  • Залучення до роботи у вихідний день за графіком змінності оплачується як робота у вихідний?
  • Як і коли оплачувати роботу у вихідний день?
  • Як визначати нормальну тривалість роботи в разі відпустки, хвороби чи відрядження?
  • Яку годинну ставку використовувати для оплати надурочної роботи?
  • Як нараховувати виробничі премії у разі підсумованого обліку?
  • Як оплачувати дні відрядження за підсумованого обліку?
  • Як ураховувати премії для розрахунку середньої зарплати?
  • Працівник відпрацював кілька годин (перехідна зміна) і захворів: як оплачувати лікарняний?
  • Застосовуємо підсумований облік без належного оформлення: які наслідки.

Світлана Лістрова,
незалежна експертка з трудового законодавства та оподаткування, сертифікат ACCA DipIFR  

Дата проведення: 17 вересня 2025 р.

Час проведення: 10.30 – 13.50.

Організатори: Комплексні бюджетні системи, Uteka, ГО «Всеукраїнський бухгалтерський клуб», група компаній «Баланс», редакція Порталу «Баланс-Бюджет»

Додайте до свого календаря та не пропустіть подію

Відеозапис вебінару «Підсумований облік робочого часу: запровадження, графіки роботи й оплата»

Матеріали до вебінару

Підсумований облік_вебінар_Uteka_170925.pdf
Відкрити
Коментарі до матеріалу
Всього коментарів 7
Відсортовано:
Статті за темою
14.11.2025
Відпустковий ребус: аудит, графік та перенесення відпусток
Початок трансляції 14.11.2025 об 11:00. Програма вебінару 1. Аудит відпусток за попередні роки. 2. Складаємо графік відпусток на 2026 рік. 3. Відпустки, які не переносяться. 4. Відпустки демобілізованих. 5. Відпустки, які підлягають поділу, та як їх оформити. Дата проведення: 14 листопад...
28.10.2025
Інвентаризація: особлива важливість у період воєнного стану
Початок трансляції 28.10.2025 в 11:00. Програма вебінару 1. Інвентаризація реальна чи лише «на папері»? 2. Процедурні питання проведення інвентаризації 3. Облік результатів інвентаризації та вплив на оподаткування Лектори: Галина Морозовська, незалежна консультантка з питань...
16.10.2025
Блокування ПН/РК: що змінилося з 27.09.2025
Початок трансляції 16.10.2025 об 11:00. Програма вебінару 1. Ознаки безумовної реєстрації. 2. Зміни в ознаках безумовної реєстрації для ПН-РЕЗ. 3. Автоматична реєстрація ПН/РК після зняття статусу ризиковості платника. 4. Таблиця даних платника. 5. Процедура та строки адміністративного та судо...
Популярне
23.10.2025
Заборгованості: поновлення перебігу строків позовної давності, інвентаризація, податкові ризики
Початок трансляції 23.10.2025 в 10:30. Програма вебінару 10:30-12:00 Поновлення перебігу строків позовної давності з 4 вересня 2025 року: як підготуватися до змін у ЦКУ та запобігти податковим ризикам Інвентаризація заборгованостей: проведення та документування Ірина Губіна незалежна консу...
28.08.2025
Зарплатні та кадрові зміни – 2025
Початок трансляції 28.08.2025 року о 13:00. Програма вебінару 1. Індексація зарплати у 2025 році: особливості та загальні норми: визначаємо «базовий» місяць правильно; коли і для кого у 2025 році право для індексації виникло вперше; правила нарахування індексації в різних ситуація...
24.09.2025
Списання заборгованостей
Початок трансляції 24.09.2025 в 11:00. Програма вебінару Бухгалтерський облік та податок на прибуток Строк позовної давності Як впливає строк давності на облік та податки? Що таке строк позовної давності й чим він відрізняється від строку давності? Суть змін щодо відліку строку позовної...
Нове
14.11.2025
Відпустковий ребус: аудит, графік та перенесення відпусток
Початок трансляції 14.11.2025 об 11:00. Програма вебінару 1. Аудит відпусток за попередні роки. 2. Складаємо графік відпусток на 2026 рік. 3. Відпустки, які не переносяться. 4. Відпустки демобілізованих. 5. Відпустки, які підлягають поділу, та як їх оформити. Дата проведення: 14 листопад...
06.11.2025
SHERIFF для бізнесу: комплексний підхід до безпеки
Онлайн-зустріч від eDilo та Uteka з нашим партнером SHERIFF. Лектори - Дмитро Каліберда, керівник з розвитку напрямку В2В продажів SHERIFF, Євген Юрко, керівник партнерських програм та фінансування WEAGRO. Дата проведення: 6 листопада 2025 року. Стоимость: бесплатно Відеозапис вебінару&n...
28.10.2025
Інвентаризація: особлива важливість у період воєнного стану
Початок трансляції 28.10.2025 в 11:00. Програма вебінару 1. Інвентаризація реальна чи лише «на папері»? 2. Процедурні питання проведення інвентаризації 3. Облік результатів інвентаризації та вплив на оподаткування Лектори: Галина Морозовська, незалежна консультантка з питань...